technicality Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Høst feks.. Har ikke smart screen under smart assistanse, heter det noe annet? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2017 Høst feks..Har ikke smart screen under smart assistanse, heter det noe annet? Beklager..... Smart deksel skal det være under Smart Assistanse på norsk språk... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Høst feks..Har ikke smart screen under smart assistanse, heter det noe annet?Beklager..... Smart deksel skal det være under Smart Assistanse på norsk språk... Den... Kan... Endres... Mind blown. Det er en funksjon jeg skulle likt å ha litt mer kontroll over Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Høst feks..Har ikke smart screen under smart assistanse, heter det noe annet?Beklager..... Smart deksel skal det være under Smart Assistanse på norsk språk... Den... Kan... Endres... Mind blown. Det er en funksjon jeg skulle likt å ha litt mer kontroll over Som sagt man kan gjøre endringer i Temaer... Også kan man trykke Aktuelt og Tilpass om det er noe man vi endre, dersom man ikke liker apputseende osv.. Men det er litt knotete, og styr. Endret 23. oktober 2017 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Er jeg den eneste som opplever at 3d bilder av og til blir borte som alternativ og at den ikke reagerer noen ganger? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Er jeg den eneste som opplever at 3d bilder av og til blir borte som alternativ og at den ikke reagerer noen ganger? Jeg synes 3d bilder er vanskelig å få til, dele osv. Jeg synes den vanlige Huawei Panorama er mye bedre.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Er jeg den eneste som opplever at 3d bilder av og til blir borte som alternativ og at den ikke reagerer noen ganger?Jeg synes 3d bilder er vanskelig å få til, dele osv. Jeg synes den vanlige Huawei Panorama er mye bedre.. Enig, føler funksjonen er litt buggy enda. Spennende konsept men ikke helt klar enda. Venter i spenning på Android 8 ? håper de kommer med den til p10 (Pluss) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Er jeg den eneste som opplever at 3d bilder av og til blir borte som alternativ og at den ikke reagerer noen ganger?Jeg synes 3d bilder er vanskelig å få til, dele osv. Jeg synes den vanlige Huawei Panorama er mye bedre.. Enig, føler funksjonen er litt buggy enda. Spennende konsept men ikke helt klar enda. Venter i spenning på Android 8 håper de kommer med den til p10 (Pluss) Oreo kommer til Huaweiene engang på nyåret... Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig tar 3D bilder? Noen som kan tipse meg om det? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig tar 3D bilder? Noen som kan tipse meg om det? Velg funksjonen, gjør deg så stødig som mulig,hold inne knappen mens du går rundt objektet. Slipp når du er klar. Det skal i teorien være det. Når du da skal se på det går du inn i galleriet og først finner et statisk bilde øverst i høyre skal det være et 3d ikon. Trykk på det og vent. Når telefonen er klar er det "bare" å sveipe deg rundt det du har tatt bilde av Endret 14. november 2017 av technicality Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig tar 3D bilder? Noen som kan tipse meg om det? Velg funksjonen, gjør deg så stødig som mulig,hold inne knappen mens du går rundt objektet. Slipp når du er klar. Det skal i teorien være det. Når du da skal se på det går du inn i galleriet og først finner et statisk bilde øverst i høyre skal det være et 3d ikon. Trykk på det og vent. Når telefonen er klar er det "bare" å sveipe deg rundt det du har tatt bilde av Takk for tipset Prøver det. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig tar 3D bilder? Noen som kan tipse meg om det?Velg funksjonen, gjør deg så stødig som mulig,hold inne knappen mens du går rundt objektet. Slipp når du er klar. Det skal i teorien være det. Når du da skal se på det går du inn i galleriet og først finner et statisk bilde øverst i høyre skal det være et 3d ikon. Trykk på det og vent. Når telefonen er klar er det "bare" å sveipe deg rundt det du har tatt bilde av Takk for tipset Prøver det. Go for it, har ikke funnet noe å bruke den på men du får holde oss oppdatert. Synd at det ikke er noe enkel delbarhet på de Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig tar 3D bilder? Noen som kan tipse meg om det?Velg funksjonen, gjør deg så stødig som mulig,hold inne knappen mens du går rundt objektet. Slipp når du er klar. Det skal i teorien være det. Når du da skal se på det går du inn i galleriet og først finner et statisk bilde øverst i høyre skal det være et 3d ikon. Trykk på det og vent. Når telefonen er klar er det "bare" å sveipe deg rundt det du har tatt bilde av Takk for tipset Prøver det. Go for it, har ikke funnet noe å bruke den på men du får holde oss oppdatert. Synd at det ikke er noe enkel delbarhet på de Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe?? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe?? Avhenger litt av hva QR koden inneholder. Noen åpner websider mens andre putter passord på... Limebordet? I pokker heter det igjen? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe??Avhenger litt av hva QR koden inneholder. Noen åpner websider mens andre putter passord på... Limebordet? I pokker heter det igjen? Fikk qr code på kjøpesenteret, men skjønner ikke hvordan jeg skanner den. Fikk innloggings siden når jeg gikk inn på Chrome når jeg gikk ut. Men får ofte QR kode fordi jeg glemmer å gå inn på Chrome når jeg sjekker varsler og sånt. Men om det går å lese av qr fra skjerm på P10 så er jo det kjekt å vite.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe??Avhenger litt av hva QR koden inneholder. Noen åpner websider mens andre putter passord på... Limebordet? I pokker heter det igjen?Fikk qr code på kjøpesenteret, men skjønner ikke hvordan jeg skanner den. Fikk innloggings siden når jeg gikk inn på Chrome når jeg gikk ut. Men får ofte QR kode fordi jeg glemmer å gå inn på Chrome når jeg sjekker varsler og sånt. Men om det går å lese av qr fra skjerm på P10 så er jo det kjekt å vite.. En gang til... Lese QR på skjerm? Nå er jeg ikke helt med Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe??Avhenger litt av hva QR koden inneholder. Noen åpner websider mens andre putter passord på... Limebordet? I pokker heter det igjen?Fikk qr code på kjøpesenteret, men skjønner ikke hvordan jeg skanner den. Fikk innloggings siden når jeg gikk inn på Chrome når jeg gikk ut. Men får ofte QR kode fordi jeg glemmer å gå inn på Chrome når jeg sjekker varsler og sånt. Men om det går å lese av qr fra skjerm på P10 så er jo det kjekt å vite.. En gang til... Lese QR på skjerm? Nå er jeg ikke helt med Jo får QR code på mobilskjermen og blir bedt om å skanne?? Prøvde å ta skjermdump og skanne, men får bare passord:null som svar. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Noen som vet hvordan man logger på med QR kode på offentlige nettverk som kjøpesenter og kafe??Avhenger litt av hva QR koden inneholder. Noen åpner websider mens andre putter passord på... Limebordet? I pokker heter det igjen?Fikk qr code på kjøpesenteret, men skjønner ikke hvordan jeg skanner den. Fikk innloggings siden når jeg gikk inn på Chrome når jeg gikk ut. Men får ofte QR kode fordi jeg glemmer å gå inn på Chrome når jeg sjekker varsler og sånt. Men om det går å lese av qr fra skjerm på P10 så er jo det kjekt å vite.. En gang til... Lese QR på skjerm? Nå er jeg ikke helt medJo får QR code på mobilskjermen og blir bedt om å skanne?? Prøvde å ta skjermdump og skanne, men får bare passord:null som svar. Ehm... Den var ny... Er det en side du kan linke så jeg får forsøkt? Aldri kommet over den problemstillingen før så det har jeg ærlig ikke gjort før Endret 17. november 2017 av technicality Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Sånn er skjermdump som jeg har fra Nordby her i Sverige, fikk lignende på Kafeen Kaffedoppet kafe i Strømstad en lunch, slitsomt å gå helt ned å hente kode med varer og alt.... Prøver å vedlegge. Endret 17. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå