technicality Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Håper du blir fornøyd og velkommen til klubben, hvilken farge ble det? ble sølv,så da mangler det og finne et deksel/skjermbeskytter,noen som har panzer buet skjermbeskytter? Buet? Da har jeg kjøpt en annen utgave, for skjermen min er flat Mytrendyphone.no er anbefalt av meg og, gode priser og godt utvalg Lenke til kommentar
Oter Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 har p10 et annet navn?finner da ingenting der til den mobilen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 har p10 et annet navn?finner da ingenting der til den mobilen Du må gå inn på HUAWEI navnet først, det er veldig enkelt å finne med stort logo.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Factory Reset og backup med Hisuite fungerte perfekt, vel bortsett fra at man må bruke mobilens Backup Hisuite direkte fra mobilen før du kjører Hisuite fra laptop. Det var Telefonbehandling/antivirus sikkerhet osv som stoppet første overføring. Men når jeg sjekket inn på mobilens gjenoppretings valg så funket det, du har valget mellom Clone eller Hisuit. Clone er mer om du har ny mobil du vil overføre fra... Så nå har jeg rettet opp etter Spotify krasjen som ødela minnekort og Google Play... Tror Spotify sendte et sinna virus eller noe fordi jeg og kona ved feil brukte samme konto, hjemme og jeg på trening.... Men nå er mobilen som ny, var bare Google Play som var issue, fikk ikke oppdatert uten å restarte mobilen hele tiden. Nå skal det være fikset, og beholdt alt, fikk tilogmed valg om å beholde bilder og musikk når jeg fabrikkresatt mobilen... Så det var fint. Var egentlig helt greit med nytt Samsung micro SDXC 64 GB også fra Mytrendyphone.se fikk det for 299sek Så nå kan jeg tilogmed spille av 4K fra kortet, noe jeg nok ikke kommer til å gjøre. P10 har vel bare full HD screen, men jeg kan jo filme 4K og bruke kortet filene ført over på 4K tv-skerm.... Gamle Sd kortet var et rævva dyrt Sandisk kort fra Clas Ohlsson på 16 gig.. Endret 21. september 2017 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Factory Reset og backup med Hisuite fungerte perfekt, vel bortsett fra at man må bruke mobilens Backup Hisuite direkte fra mobilen før du kjører Hisuite. Hvor ofte lager du deg en backup? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. september 2017 Forfatter Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Factory Reset og backup med Hisuite fungerte perfekt, vel bortsett fra at man må bruke mobilens Backup Hisuite direkte fra mobilen før du kjører Hisuite.Hvor ofte lager du deg en backup?Nei, bare nødvendig før du gjør en factory reset. Men gjør ikke noe om man gjør det innimellom feks 4 ganger i året. Men det tar laang tid.. tror jeg brukte to tre timer fiks ferdig med alt.. Så er ikke noe jeg har tid til vanlig. Men idag hadde jeg tid, samt at jeg fikk minnekort fra mytrendyphone idag.. ? Endret 20. september 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Factory Reset og backup med Hisuite fungerte perfekt, vel bortsett fra at man må bruke mobilens Backup Hisuite direkte fra mobilen før du kjører Hisuite.Hvor ofte lager du deg en backup?Nei, bare nødvendig før du gjør en factory reset. Men gjør ikke noe om man gjør det innimellom feks 4 ganger i året. Men det tar laang tid.. tror jeg brukte to tre timer fiks ferdig med alt.. Så er ikke noe jeg har tid til vanlig. Men idag hadde jeg tid, samt at jeg fikk minnekort fra mytrendyphone idag.. ? Ah, ok trodde du hadde en backup "liggende" bruker begge slots til sim så må nøye meg med de 128 som er i telefonen xD Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Factory Reset og backup med Hisuite fungerte perfekt, vel bortsett fra at man må bruke mobilens Backup Hisuite direkte fra mobilen før du kjører Hisuite.Hvor ofte lager du deg en backup?Nei, bare nødvendig før du gjør en factory reset. Men gjør ikke noe om man gjør det innimellom feks 4 ganger i året. Men det tar laang tid.. tror jeg brukte to tre timer fiks ferdig med alt.. Så er ikke noe jeg har tid til vanlig. Men idag hadde jeg tid, samt at jeg fikk minnekort fra mytrendyphone idag.. ? Ah, ok trodde du hadde en backup "liggende" bruker begge slots til sim så må nøye meg med de 128 som er i telefonen xD Bruker laptop koblet til P10 kjører hisuit Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Irriterer meg med småting... Det er alltid banker, id er og sånt som er mas, Spotify osv. Skandiabanken henger etter med å akseptere fingeravtrykk, tror jeg husker de hang etter når jeg fikk mobilen også... Feks fingeravtrykk registrert på mobil og Nordea legger det inn enkelt og greit med en gang.. Skandiabanken nicht so, tar lang tid før den skjønner at du har fingeravtrykk.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Hahaha snakket med Skandiabanken nå. Endelig fikk jeg hjelp av noen som sa det var et VELKJENT problem. Skriftstørrelse må være normal for at det skal gå å se underskrift og signere fingeravtrykk. Teksten ble rett og slett borte fordi jeg hadde stor skrift størrelse. Lol... Jeg anbefaler ikke Huawei Swype forresten, Google tastatur er mye bedre og enklere.. Swype er original innstilling, så jeg byttet til Google så fort som mulig. Tror det er under tekst og inndata i innstillingene. Jeg har norsk svensk og engelsk. Endret 21. september 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Vet ikke om jeg har nevnt det. Men er jo aktuelt igjen når jeg har restartet. I Anrop/Talltastatur har man innstillinger helt nederst til høyre. Skroller man helt ned så kan man skru på Virtuelt HD anrop, som gir bedre samtalekvalitet... Også lommemodus som øker ringevolum når telefonen er i lomma, men det tror jeg er nevnt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Håper du blir fornøyd og velkommen til klubben, hvilken farge ble det? ble sølv,så da mangler det og finne et deksel/skjermbeskytter,noen som har panzer buet skjermbeskytter? myttrendyphone har faktisk pene originaldeksler til den. Man skal absolutt ikke kjøpe uorginale hua deksler, når det finnes så mye kult originalt til billig pris. Flipcovrene er pene, og mashup skinndekslene er ikke mindre stygge om man ikke vil ha flip. Dersom man har gull eller sølv, så finnes det originale gjennomsiktige som er fine også... Lenke til kommentar
Oter Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 har p10 et annet navn?finner da ingenting der til den mobilen Du må gå inn på HUAWEI navnet først, det er veldig enkelt å finne med stort logo.. gikk inn på .com i stedenfor .no,fant det på den norske siden Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 (endret) har p10 et annet navn?finner da ingenting der til den mobilen Du må gå inn på HUAWEI navnet først, det er veldig enkelt å finne med stort logo.. gikk inn på .com i stedenfor .no,fant det på den norske siden Huawei har sluttet å selge til USA etter Nexus, Mate, P9, Honor 8. Dels pga 911 wifi nød reguleringer som Kirin/Huas brikker ikke støtter, og dels pga sviktende salg i US. Annerledes marked. De mer kjente merkene som iPhone og Samsung er billigere der, særlig delbetalt.... Honor 8 var rimelig i US da, men er er jo ikke så kjent merke. I Canada selges Huawei fortsatt, fordi de selger mer der, selvom de har samme 911 krav. Endret 21. september 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kall meg treig og idiot, men jeg finner virkelig ikke hvor jeg tar av vibrasjon når jeg skriver meldinger... -.- Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Kall meg treig og idiot, men jeg finner virkelig ikke hvor jeg tar av vibrasjon når jeg skriver meldinger... -.- Jeg tror det er Lyd-Berøringslyder du er ute etter. Det er irriterende at er på ja, skrudde det fort av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Fortsatte etter det var huket av der og gitt. EDIT: Fikk fiksa det inne på swift keyboard-greia. Endret 21. september 2017 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 gå på AVANSERTE INNSTILLINGER langt nede SPRÅK OG INNDATA SWIFTKEY TASTATUR SKRIFT LYD OG VIBRASJON Gboard TASTETRYKK LYD VED TASTETRYKK AV Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Fortsatte etter det var huket av der og gitt. EDIT: Fikk fiksa det inne på swift keyboard-greia. *doh!* skulle akkurat til å poste en sexy video og alt -.- Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Noen som har prøvd seg på custom roots? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå