technicality Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Vel det gjør vel ikke noe annet enn å gi samtaler bedre lyd, så jeg er ikke så opptatt av dette annet enn at det er kult men ikke noe nødvendig. Jada, er jo forsåvidt det,enig med deg der,har god nok dekning her hjemme til at voWiFi er noe jeg trenger, samme for volte. oppdateringen skal visst og ha noe energi opptimeringer DE er jeg alltid interessert i Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Den fikk jeg for lenge siden, vært på ferie? Nei, - utrolig nok ikke. Og jeg sjekker av og til manuelt også. Så det var litt merkelig ja Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Vel det gjør vel ikke noe annet enn å gi samtaler bedre lyd, så jeg er ikke så opptatt av dette annet enn at det er kult men ikke noe nødvendig. Jada, er jo forsåvidt det,enig med deg der,har god nok dekning her hjemme til at voWiFi er noe jeg trenger, samme for volte. oppdateringen skal visst og ha noe energi opptimeringer DE er jeg alltid interessert i Men hvor ser vi om vi har VoWiFi? Finner ingen innstilling eller indikasjon på det? Jeg hadde det på Samsungen. Greit i leilighet med dårlig dekning Er det riktig at dagens programversjon slutter på B162 ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Ja min slutter på B162 Kan ikke huske å ha sett noe voWifi, men det er noe andre wifi greier de kaller wifi+ Og VoLTE Endret 29. august 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Vel det gjør vel ikke noe annet enn å gi samtaler bedre lyd, så jeg er ikke så opptatt av dette annet enn at det er kult men ikke noe nødvendig. Jada, er jo forsåvidt det,enig med deg der,har god nok dekning her hjemme til at voWiFi er noe jeg trenger, samme for volte. oppdateringen skal visst og ha noe energi opptimeringer DE er jeg alltid interessert i Men hvor ser vi om vi har VoWiFi? Finner ingen innstilling eller indikasjon på det? Jeg hadde det på Samsungen. Greit i leilighet med dårlig dekning Er det riktig at dagens programversjon slutter på B162 ? Sjekk med operatøren din, men siden du sier du hadde det på Samsung så vet jeg ikke... Jeg har ikke vowifi alternativ iallefall Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Det må være litt flere utgaver av programvaren. I et utenlandsk forum i diskusjon om VoWIFI så fant jeg dette skjermbildet av en P10 innstilling. Men vi har jo ikke den i vår versjon. Da går talen over WiFI nettet og man får god dekning i eget hus Endret 30. august 2017 av SimoXen Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Har P10 nå oleofobisk belegg slik at jeg kan fjerne skjermbeskytteren? I følge google skal det være standard nå, men at det i starten var noen problemer med Gorilla Glass 5 og dette belegget. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Har P10 nå oleofobisk belegg slik at jeg kan fjerne skjermbeskytteren? I følge google skal det være standard nå, men at det i starten var noen problemer med Gorilla Glass 5 og dette belegget. Kan ikke du teste det ut for resten av oss neida, du det vet jeg ikke, siste jeg hørte var at det ikke var oleofobisk belegg på denne Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Har P10 nå oleofobisk belegg slik at jeg kan fjerne skjermbeskytteren? I følge google skal det være standard nå, men at det i starten var noen problemer med Gorilla Glass 5 og dette belegget. Ja de nyeste P10 skal ha belegg, men de P10 som selges i Norge fortsatt har sannsyneligvis ikke dette. Endret 30. august 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Lefdal har tilbud i helga på P10 til kr. 4444,-. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Jeg vet ikke om jeg nevnte det, men må kjøre en faktory reset på mobilen min. For en uke eller to siden så krasjet musikkappene mine pga Spotify.. Og minnekortet røk. Etter det så funker ikke Google Play som det skal, vil ikke oppdatere uten at jeg restarter telefonen. Så da blir det sikkerhetskopiering og factoryreset, og återsetting. Håper jeg ikke mister noe.. Endret 9. september 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Oter Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 dere som har p10 plus,er dere fornøyde?noen problemer? har en note 4 som det er på tide og bytte ut,og vurderer p10 plus,fremfor nye note 8,synes det er drøyt og bruke så mye penger på en mobil som kun blir brukt til ringe,surfe og til og ta bilder med Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 dere som har p10 plus,er dere fornøyde?noen problemer? har en note 4 som det er på tide og bytte ut,og vurderer p10 plus,fremfor nye note 8,synes det er drøyt og bruke så mye penger på en mobil som kun blir brukt til ringe,surfe og til og ta bilder med Absolutt, knall god telefon. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 dere som har p10 plus,er dere fornøyde?noen problemer? har en note 4 som det er på tide og bytte ut,og vurderer p10 plus,fremfor nye note 8,synes det er drøyt og bruke så mye penger på en mobil som kun blir brukt til ringe,surfe og til og ta bilder med Absolutt, knall god telefon. Veldig fornøyd. Det jeg er mest fornøyd med, er vel hvor lite strøm telefonen bruker når du får.eks er på nett, leser nyheter osv. Kamera er også helt rått. Kan legge inn ett bilde eller to tatt med telefonen. 2 Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Her er 3 uredigerte bilder, rett fra telefonen. 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Håper du blir fornøyd og velkommen til klubben, hvilken farge ble det? Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 I "galleri" appen på P10 savner jeg muligheten jeg hadde på Samsungen til å sette sammen flere bilder som/til "et" bilde. Må kanskje laste ned en annen bilde app for å få til det? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Håper du blir fornøyd og velkommen til klubben, hvilken farge ble det? ble sølv,så da mangler det og finne et deksel/skjermbeskytter,noen som har panzer buet skjermbeskytter? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 da er en stk p10 plus bestillt Håper du blir fornøyd og velkommen til klubben, hvilken farge ble det? ble sølv,så da mangler det og finne et deksel/skjermbeskytter,noen som har panzer buet skjermbeskytter? myttrendyphone har faktisk pene originaldeksler til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå