Gouldfan Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Kjøpt en rimelig Huawei klokke, aktivitets ånd. A2 på mytrendyphone.. Spent, er få andre klokker som passer til Hua. Så jeg bruker denne for å sjekke klokka, følge med på trening osv. Bestilte en Apple lader også. Bruker Huawei klokka, til jeg finner noe bedre med Android wear til ok pris. dings fra Huawei som funker ypperlig..... Link til produktet? Dette er den nyeste. Smart gadget som man kan snakke i telefonen med. https://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-talkband-b3-204064p.html Samtalekvalitet på arm er mer som å ha på høytaler.. men funker. Synes brunt skinn så pen ut, synd de ikke har den. Endret 16. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Feks sånn.. https://www.amazon.co.uk/Huawei-B3-Business-Wristband-Bluetooth/dp/B01JCK2J02/ref=pd_sim_107_4?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=SEV9SXDQKGW8TSF8CQ5R Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Dette er den nyeste. Smart gadget som man kan snakke i telefonen med. https://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-talkband-b3-204064p.html Samtalekvalitet på arm er mer som å ha på høytaler.. men funker. Synes brunt skinn så pen ut, synd de ikke har den. Har benyttet denne et par år nå...og i bil er handsfree påbudt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Dette er den nyeste. Smart gadget som man kan snakke i telefonen med. https://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-talkband-b3-204064p.html Samtalekvalitet på arm er mer som å ha på høytaler.. men funker. Synes brunt skinn så pen ut, synd de ikke har den. Har benyttet denne et par år nå...og i bil er handsfree påbudt Å bruke håndleddet på rattet er vel lov? Det er vel mer å snakke i mobilen som er bøtelagt? Sef helt safe å bruke øreblåtann, som man kan ta ut av armbånd, men om man har hendene på rattet så er det vel innafor? Endret 16. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Å bruke håndleddet på rattet..... Bruker den aldri "høyttalende"....kun i øret Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Ser ut som det blir Polar M600 androidwear på meg også. Er på salg. Vanntett, sportsklokke med Smartklokke funksjoner. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Liten oppdatering tilgjengelig nå, ikke noe stort men la den til likevel VoLTE er visst lagt til men jeg kan ikke finne det noe sted i menyer. Men! Ser nå at 4g vises på statusbar selvom jeg er på wifi Ja... Da virker det til at det skulle dukke opp i mobilnettverks menyen, ingenting der så skylder på operatøren min Endret 19. desember 2017 av technicality Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Noen som kan anbefale en skjermbeskytter som ikke er så glad i fettmerker? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Ville bare brukt original til P10... Dvs fra Huawei på mytrendyphone om de har sånt Lenke til kommentar
Oter Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 har problemer med at mobilen bruker fryktelig mye data om dagen,chrome som er synderen. bruker data selv når jeg ikke er på nett. er oppe på 400-800mb pr dag,i januar,så brukte jeg opp 12gb,skjønner ikke hvorfor den skal bruke så mye,noen tips? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden... Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden... Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger. ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2018 Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden... Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger. ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også.... Lenke til kommentar
Oter Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden... Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger. ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også.... forsvinner alt av bilder,og telefonlisten da?alldri gjort det før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 fant ut av det,må stryke knokene frem og tilbake over bildet Holder det ikke å gni den mot låret, si fader vår og riste den 8 og en halv gang mellom venstre pekefinger og tommel? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Veldig rart, jeg synes jeg bruker mye nett, spotify og video men har 3 gig og klarer aldri å bruke mer enn 2 i måndeden... Men jeg mistet alle notifications og fingeravtrykk funket dårlig, ringte Hua og satt tilbake telefoninnstillinger... Funker bra etter det men alle apper og tastatur og ringetoner osv måtte endres fra fabrikkinnstillinger. ca det samme jeg lå på før nyttår også,men er noe som må ha skjedd,ettersom den bruker så mye data nå Kan jo prøve å resette telefoninstillingene du også.... forsvinner alt av bilder,og telefonlisten da?alldri gjort det før Nei alt av apper og ting blir igjen, det er bare telefoninnstillingene du resetter. Et minus er at alle måter du har organisert apper på forsvinner. Da ligger de strødd rundt sånn som Hua vil ha det. Og sef får du huas ringetone, og du må legge inn fingeravtrykk på nytt. Du må inn i avanserte innstillinger for å gjøre dette altså resette telefoninnstilinnger.. Ikke en fabrikkgjenoppretting eller hva det heter... Endret 22. februar 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Da fikk jeg Android 8 til min Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Da fikk jeg Android 8 til min Hvordan fikk du det? Hvor lastet du ned? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Da fikk jeg Android 8 til minHvordan fikk du det? Hvor lastet du ned? OTA Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Da fikk jeg Android 8 til minHvordan fikk du det? Hvor lastet du ned? Telefonen har de små forandringer, føles litt smoothere ut. Fant du den Gouldfan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå