Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Trøst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 En nydelig trøst men det oppveier sikkert ikke savnet av kameraet . God bedring ! Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Canon 40D er helt OK det - brukte det lenge jeg, men nå er det gitt bort, men beholder 50D som en reserve, men kvitter meg med 5D mrk.ll som jeg ikke likte. Kanskje er softinga med overlegg her hvis du ikke har vært litt for nærgående. Funker helt fint dette. Har sjøl foreviget hele "balkonghagen" som vel kommer som serie da jeg har så mange blomsterbilder. Men må vel dele i to her da man ikke får inn mer enn 6 pr. gang. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 En nydelig trøst men det oppveier sikkert ikke savnet av kameraet . God bedring ! Alec Så lenge jeg vet at det ikke tar en hel evighet å få tilbake kameraet, så går det helt greit. Det er jo litt moro å prøve et annet kamera også Takk for hyggelig kommentar Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Canon 40D er helt OK det - brukte det lenge jeg, men nå er det gitt bort, men beholder 50D som en reserve, men kvitter meg med 5D mrk.ll som jeg ikke likte. Kanskje er softinga med overlegg her hvis du ikke har vært litt for nærgående. Funker helt fint dette. Har sjøl foreviget hele "balkonghagen" som vel kommer som serie da jeg har så mange blomsterbilder. Men må vel dele i to her da man ikke får inn mer enn 6 pr. gang. Roar Ja, kameraet virker helt greit det, litt uvante innstillinger for meg som er vant til Sony, men en finner fort ut av det. Softingen er med overlegg her, er lagt på i Snapseed. Jeg syntes det passet tilmotivet. Takk så mye for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Det var veldig syn i deg at du har kamera til reparasjon og er forkjølet :-( Bildet er bra men ikke så skarp som de bilder du brukes legg på side. God bedring . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Det var veldig syn i deg at du har kamera til reparasjon og er forkjølet :-( Bildet er bra men ikke så skarp som de bilder du brukes legg på side. God bedring . Takk skal du ha Jimmy! Bildet er softet/gjort uskarpt med vilje for å gi det et mykere/mer romantisk uttrykk. Jeg føler meg bedre i dag heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg