Gå til innhold

Hvordan beholde samme addresse i addresse-feltet?

Anbefalte innlegg

Problemet er som følger:

Jeg (rettere sagt en kamerat som jeg hjelper ;) ) har et .tk domene hvor jeg ønsker å få utelukkende .tk domenet til å vises i addresse-feltet, uansett hvilken side man går inn på. Sånn som det er nå vises bare .tk domenet når man går inn på den første siden, slik at med en gang man går til en annen del av siden vises den opprinnelige urlen.

Håper dette var forståelig. All hjelp mottas med stor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jorgenindahouse: jeg finner ikke ut hvor jeg kan "slå av" domenet. slik at jeg bare på hovedsiden viser blabla.tk. får du dette til selv?

kan jo kanskje funke å lage ein "enter" når du går inn åpnes et nytt vindu. har ikke testet, men det er vel gjerne mulig at domenet gjelder for www.min/plassering/av/side og alle underfiler..

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener. Men når jeg drev mitt [email protected] domene, hadde jeg ikke det problemet etter som hva jeg kan huske. Da sto der blabla.tk hele tiden uansett hvor jeg var hen.

Hvor er det han har server-plass da?

Han har det hos home.c2i.net, altså den server-plassen som følger med Tele2 Internett/ADSL abonnementet.

Jeg skal få han til å sjekke ut det du sa i morgen jorgenindahouse. Takker for svarene.

Lenke til kommentar
jorgenindahouse: jeg finner ikke ut hvor jeg kan "slå av" domenet. slik at jeg bare på hovedsiden viser blabla.tk. får du dette til selv?

kan jo kanskje funke å lage ein "enter" når du går inn åpnes et nytt vindu. har ikke testet, men det er vel gjerne mulig at domenet gjelder for www.min/plassering/av/side og alle underfiler..

Gå inn på www.dot.tk, og gå videre inn på myDotTK (link helt øverst). Der kan du velge om det skal vises i title og adressefelt eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...