AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 I skjemaet jeg fyller ut fra min strømleverandør når jeg skal si opp min strømavtale må jeg fylle ut følgende hvor de ber om informasjon om ny eier. Hvorfor må jeg fylle ut dette skjemaet? Jeg har flyttet fra boligen jeg tidligere leiet og aner ikke hvem som flytter inn etter meg. Dette gir ingen mening for meg. Hvordan kan jeg få sagt opp strømavtalen? Anonymous poster hash: 0ab8e...17d Anonymous poster hash: 0ab8e...17d Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) postet på feil sted beklager.. Endret 15. juni 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Moderatormelding Tråden flyttet til korrekt seksjon. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Da setter man utleier som ny eier. 2 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Reknar det er snakk om nettleige her? Målepunktet må alltid stå på nokon, eventuelt stengjast. Sistnemte kostar mykje, både for deg og i opning for nestemann. Det greiaste er nok å setta målepunktet i huseigaren/utleigaren sitt namn fram til han har funne ny leigetakar. Alternativt kan han gi deg namnet til den som skal ta over viss det er bestemt allereie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå