Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Fjällbacka, Sverige Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Fint bilde fra Fjällbæcka..acka Ragnar. Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Koselig bilde, har du brukt noen slags HDR effekt her? Fjällbacka...tødlene havnet på feil sted i tittelen.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Flott bilde fra et trivelig sted! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Jasså, vært ute og rørt på deg ser jeg. Fint utsnitt og komp med ditto skarphet, farger, etc. etc. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Fint bilde fra Fjällbæcka..acka Ragnar. Mvh Leif ? Takker så mye for kommentaren Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Koselig bilde, har du brukt noen slags HDR effekt her? Fjällbacka...tødlene havnet på feil sted i tittelen.. Godt det er noen som passer på, feilstavelsen er rettet opp. Det er ikke noen HDR effekt her selv om det nesten kan se slik ut, men farger, lys og struktur er tilpasset slik jeg så miljøet der. Takker for kommentaren og for at du nevnte feilstavelsen i tittel. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Jasså, vært ute og rørt på deg ser jeg. Fint utsnitt og komp med ditto skarphet, farger, etc. etc. Roar Postpensjonistene har vært ute på tur. Glad for at det ikke bare var blå himmel, gjør seg mer med skystruktur. Takker så mye for din gode kommentar. Fjällbacka og andre steder langs vestkysten i Sverige har mye sørlandsidyll over seg. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Flott bilde fra et trivelig sted! Mvh Fredrik Takker Fredrik. Trivelig sted, det er sikkert. Takker så mye for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Flott bilde fra et trivelig trehusmiljø . Er også postpensjonist og av og til på tur med tidligere kolleger og kameraet klart . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Flott bilde fra et trivelig trehusmiljø . Er også postpensjonist og av og til på tur med tidligere kolleger og kameraet klart . Alec Har aldri reist så mye som etter jeg ble pensjonist, Får jo bedre tid til det da. Hjertelig takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg