Gå til innhold

Ny stasjoner pc-kjøp

Anbefalte innlegg

Da den gammle bærbare begynner å oppføre seg litt rart i perioder, pluss at skjermen må ha krymmpet de siste årene ser jeg meg nødt til å handle ny pc nå, har ikke så store kravene (trur jeg) 24`skjerm er vel største kravet. cd leser...Den skal brukes til nettlesning, youtube, netflix, f-1 og noe word. spille gjør jeg sjelden og de spillene jeg har er så gammle at kravene deres er latterlige i forhold til dagens pcr, går i sillent hunter4. den lengste reisen, total annihilation osv altså ikke så kravstore saker.

Penger, billigst mulig er jo bra men ikke bestandig lurt, så maks pris på 8-9000?

Noen å annbefalle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter en ny pc, denne er 6 år ca og kostet da kunn 6000kr, altså ikke en super maskin, menn har gjort en god jobb så langdt.

Nå har den begynt å tulle med grafikkortet, den er treig, selv etter reinnstalering nå i april. fikk instalert kabel her nå, 50mps men nettet virker ikke raskere på pcn, største problemet er at jeg begynner å se litt dårlig og vil da gjerne ha en større skjerm, har 15 nå så 24`ville hvert fint, Hadde og hvert greit med ssd...

Endret av skidrow1
Lenke til kommentar

tenkte kansje denne? bare bytte til 250ssd,

Eventuelt noe mer dere ville forandret på den?

https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=11035

Ser ikke at det er noe skjermkort valg?

Personlig ville jeg tatt en strømforsyning som har en modus hvor vifta slår seg helt av under lav temp/load. Samt lagt litt penger i skjermen, at man ikke har høye krav til programmene man skal kjøre betyr ikke at man ikke vil ha nytte av en god skjerm. Er jo tross alt den man blir sittende å se innholdet sitt på.

Silent Hunter er forøvrig awesome :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...