Gå til innhold

ekstern eksamensavlegging

Flaaffy

Anbefalte innlegg

Heihei alle fine folk der ut! håper dere kan hjelpe meg. 

jeg har hatt eksamen i sykdomslære og farmakologi og den gikk ikke så veldig bra:(  :cry:

det som er enda kjedeligere er at jeg må vente et helt år før jeg kan ta den. jeg kan altså ikke starte 3.året til høsten:(((

det jeg lurer på er om dere veit noen skoler som tilbyr privatist eksamen eller hva det nå heter. 

det går bra for min skole DERSOM de også har nesten samme innhold og gir like mange studiepoeng, eller mer. 

noen som vet om noe sånt som kan redde livet mitt? 

går det an å ta det via nett? nettstudier? bla bla

hjelp! er sykt dårlig på sånt!:(((

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Høgskolen Kristiania har sykdomslære som nettstudium. https://nettstudier.kristiania.no/sykdomslare
Det koster nok en del. Dessuten burde du høre med fakultetet ditt om de kunne ha godkjent et slikt emne inn i studieplanen din.Noen universitet og høgskoler krever også at studenten har karakteren C på emner som søkes innpasset, emner som er eksternt avlagt. 

Det kan være aktuelt å saumfare høgskoler og universiteter etter relevante emner som ikke er adgangsbegrenset. NTNU har mange emner en kan ta som privatist, det samme gjelder vel alle de store universitetene i Norge. Det er ikke dumt å sjekke opp hvilke frister du må forholde deg til. Selv har jeg gått glipp av noen emner ettersom fristen for å søke gikk ut.

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...