hightow Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Har tenkt å sette opp noen lagerhyller i garasjen som vil bli stående foran vindu. Jeg tror det kan være lurt å beskytte vinduene med et eller annet, slik at en ikke er så uheldig å slenge noe inn i hyllene som gjør at vinduene knuses. Tenkte først å ha plexiglass foran vinduet, som jeg kanskje kan borre hull i og skru fast i veggen. Men så tenkte jeg kanskje det finnes noen klemmer/hasper av noe slag som egner seg til å feste plexiglasset. Noen som vet om slike "klemmer" som egner seg til slikt, evt andre løsninger ? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Hønsenetting? Eller litt mer finmasket netting i plast eller metall... Billig og ganske enkelt. Unngår i tillegg kondens/fuktproblemer ved å lage et tett sjikt mellom iskald vindusflate og mer lunken garasje 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Takk for tipset. Plexiglass koster meg fort en tusing, og det er vel dyrt for noe som nesten ikke skal vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå