AfterGlow Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 4K-oppløsning og dynamisk lys er noe av det som er underveis til byggespillet.Snart får Minecraft mye bedre grafikk Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Hmm im smelling something fishyy here... Micro transactions?? If it's a dlc then i can like it, but hopefully not the beginning of something worse. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Hva er vitsen med 4k på et spill lagd med spriter. Det er jo bare rette kanter/ blokker på alt. Lenke til kommentar
Haakond_InnleggNO Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Super Duper Graphics kommer vel også til Switch hørte jeg rykter om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Hva er vitsen med 4k på et spill lagd med spriter. Det er jo bare rette kanter/ blokker på alt. De blir jo enda rettere i 4K! Oh the straightness! 3 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det skal sies at aliasing (eller å øke oppløsningen) er faktisk ganske nyttig i spill med mange rette linjer. Så minecraft er nok det spillet som har -mest- å hente å kjøre 4k (ellers syns jeg 4k gaming er idiotisk hype). 1 Lenke til kommentar
DorkMan Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Jeg mener det er viktig å nevne at man skal få mulighet til å spille på samme servere dersom man har forskjellige operativsystemer. Mener de som var nevnt er PC, Mac, Xbox og ipads? Cross Platform Play.Dette er jo en mye større nyhet en 4k som de hypet opp på presentasjonen. Endret 15. juni 2017 av D4rkpoly Lenke til kommentar
DorkMan Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Ah, så nå at det var en egen artikkel om saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Mangler bare en skikkelig skybox så blir det heftig som fy. Minecraft er et tidløst spill. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Husker jeg spilte med det samme i 2012. Da betalte jeg ingenting for det Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Det er forøvrig ikke snakk om den gamle Java-klienten for PC/Mac (som har hatt støtte for tilsvarende gjennom gratis modifikasjoner lenge), men Win10, Android, iOS og nå xbox og switch (som er bygd opp fra grunnen av med mikrotransaksjoner i tankene). Edit: PS4 versjonen er vel ekskludert fra all moroa siden Sony ikke er så grepa at de tillater cross-play med andre platformer. Endret 16. juni 2017 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Trudde Super Duper Graphics Pack'n skulle være en gratis update skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå