Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Stille kveld i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Ikke mye å klage på her. Det blir vel bare for å finne en annen løsning når jeg nevner beskjæring nede slik at diagonalen som av slutte speilingen av fjellknausen til venstre ender ut på nedre ramme. men da må man jo samtidig passe på så man ikke går i baret til høyre i bildet. Men funker altså godt som det er i utsnitt, komp. skarphet etc. etc. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Ikke mye å klage på her. Det blir vel bare for å finne en annen løsning når jeg nevner beskjæring nede slik at diagonalen som av slutte speilingen av fjellknausen til venstre ender ut på nedre ramme. men da må man jo samtidig passe på så man ikke går i baret til høyre i bildet. Men funker altså godt som det er i utsnitt, komp. skarphet etc. etc. Roar Hei Roar! Det blir vel litt knapt fra speilinga av sjøhuset og ned til kanten da kanskje? Jeg tror jeg beholder det som det er. Håper du har en fin dag. Jeg er syk og hjemme fra jobb i dag, så jeg har vel hatt bedre dager..., men det er bare en forkjølelse, så jeg blir vel go' att snart. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Vakkert bilde av et vakkert landskap! Mulig det heller litt mot venstre eller kanskje bare synsbedrag? God Bedring! Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det er fine kvelder det.... Dette var flott på alle måter, velkomponert, klare farger og skarphet. Bjutefult:-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Vakkert bilde av et vakkert landskap! Mulig det heller litt mot venstre eller kanskje bare synsbedrag? God Bedring! Hilsen Fredrik Ja, mulig det heller litt, men det er mulig det er synbedrag også. Takk for kommentar Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Det er fine kvelder det.... Dette var flott på alle måter, velkomponert, klare farger og skarphet. Bjutefult:-) Takk skal du ha for dine vennlige ord! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Når jeg så bilde tekt jeg, det er sikkert Helene! Du har så mange fine bilder og skarp som dette. Flott ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Når jeg så bilde tekt jeg, det er sikkert Helene! Du har så mange fine bilder og skarp som dette. Flott ;-) Takk skal du ha Jimmy! Ofte lett å se på et bilde hvem som har tatt dem. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Vakkert og idyllisk. Et fint utsnitt du presenterer her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Stille kveld - et stemningsfullt bilde med en nydelig speiling av skydekket og med et fantastisk lys . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg