Fry Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 trenger noen nye hodetelfoner til ipoden, noen med ok lyd, ikke for dyre opp til 500 ca. og ikke så store og klumpete, må gå ann å legge dem i en sekk, der dem antagligvis for litt tøff behandling, så de må ikke brekke lett Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg anbefaler Koss Porta Pro på det sterkeste, men dem koster rundt 650,-. I prisklassen rundt 500,- har jeg Koss TD/65 de er også veldig gode. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 har tittet litt rundt og lurer på disse fra Komplett så noen nesten like er på Elkjøp så også på noe koss, men ettersom jeg skal skrive dette på ønskelista, bør det gå ann å få kjøpt på elkjøp eller komplett, eller noen andre butikker(og ikke bare over nettet) Lenke til kommentar
nils_ole Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Zalman zm-rs6f!! nydelig 5.1 lyd, dekker hele øret og ser bra ut!!! er i tilleg sammenleggbar så plass i sekken blir det, men jeg vet ikke om de knekker lett. 473.- hos databutikken.com. hardware .no Lenke til kommentar
nils_ole Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Zalman ZM-RS6F er på tillbud hos 3dfxcool. Kilde: Hardware.no Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) nils_ole: hva skal han med 5.1 lyd til ipoden? Les hele innlegget før du poster. Endret 7. desember 2003 av Peterman Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Zalman zm-rs6f!! nydelig 5.1 lyd, dekker hele øret og ser bra ut!!! er i tilleg sammenleggbar så plass i sekken blir det, men jeg vet ikke om de knekker lett. 473.- hos databutikken.com. hardware .no Syns den ser ganske stor og klumpete ut. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vil du ha noe som er skikkelig bra så annbefaler jeg sony mdj 500 eller høyere. Prima vera. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For guds skyld ikke kjøp porta pro , ville heller satset på koss ur40 Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For guds skyld ikke kjøp porta pro , ville heller satset på koss ur40 Saklig innlegg. For at noen skal ta deg seriøs hadde det kanskje vært en idè å begrunne utsagn av den typen. Er det utseendet, lyden, holdbarheten eller noe annet som plager deg? For min del er jeg veldig fornøyd med Porta Pro og de er akkurat på grensen for hva jeg vil gå rundt med. Kunne godt tenke meg å prøve UR40, men ville selv aldri gått rundt med noe sånt på gata. Personlig ville jeg helst hatt noe sånt Etymotic, men prisen er vel litt i drøyeste laget. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 trenger som sagt ikke 5.1 lyd, og ønsker ikke å ha noen som er så veldig store og klumpete. Og ettersom de skal stå på ønskelista, må det være noen som man får kjøpt på elkjøp, komplett. har sterketvil om at foreldra mine begynner å bestille ting over nettet. Ellers takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå