Gå til innhold

Nokia 8 - Hva blir det?

Anbefalte innlegg

Med de ypperlige kameratlf N8 - 808 - 1020.....i minne, blir det vel spennende å se hva merkevaren Nokia kan få til med android?

Har ikke sett andre tråder om dette, så starter med en snart 1 mnd gammel artikkel.

http://itavisen.no/2017/05/22/dette-skal-vaere-nokia-9-med-snapdragon-835-og-to-kamerasensorer/

Noen som har meninger og eventuelle linker.

Endret av cirka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 3 i butikk. Nokia 6 like om hjørnet og kan allerede kjøpes hos elkjøp,lefdal og telia.

Synes det hele går veldig stille for seg. At man nå kan kjøpe Nokia telefoner som kjører android har vist ikke mye nyhetsverdi. Eller er det bare jeg som ikke har fått med meg nyhetene :nei:

Selv om det ikke er snakk om toppmodeller må jeg inrømme at Nokia 6 frister litt.

Den ser ut til å være ganske solid bygd også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Som tek.no skriver:

"Nokia 8 og Nokia 9 skal ifølge ryktene være på vei. Her er det snakk om en toppspesifisert utgave i form av 9-ern, mens 8-ern ser ut til å bli noe mer midt i prisstigen. Ryktene omtaler Snapdragon 835 for toppmodellen, og en rimeligere Snapdragon 660 i minstemann av de to. Toppmodellen er i tillegg ventet å få kameraoptikk fra Zeiss, og dobbelt hovedkamera".

Også er:

https://nokiapoweruser.com/tag/nokia-9/

Så får vi se...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er selvfølgelig bare spekulasjoner, men det snakkes om en ny kamera-app a la Lumia til disse nye Nokia-telefonene. Virker jo som det behøves. Og at de er raskeste vei til Android O.

Det er vel og bra. Men veldig merkelig at de slipper telefonen når ting ikke fungerer skikkelig. Konkurransen er jo alt for bra til at man slipper unna med noe som helst. Vanskelig å kjøpe en slik telefon bare med tro på potensialet.

Lenke til kommentar

Veldig, veldig fristende med Nokia 8, men tror jeg iallefall venter til den får Oreo, og evt. støtte for VoLTE/4G Tale på Telenor (eller Telia) sitt nett.

Kamera appen ser ikke helt optimal ut fra det jeg har sett. Noe mer i retning det som var på Lumia-telefonene hadde vært supert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...