merl1n Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann! Når jeg søker etter nummeret på en person får jeg opp to forskjellige nummere. Det ene begynner med 970 og det andre med 920. Hvilket av disse nummerene er det mest sannsynlig at er det nyeste? //merl1n Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ingen anelse... 920 var opprinnelig netcom, mens 970 var telenor... muligens at det hjeloer, men han/ho kunne ha portert nummeret Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skal du ha tak i personen så er det bare å prøve begge nummerene. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 mest sannsynlig så vil det ene ikke funke ;D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nettopp, og da finner jo han ut hvilket nr som er det nyeste. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Joda, selvfølgelig Men.. ja.. er ikke noe jeg trenger å ta opp her hvorfor jeg må vite hvilket nummer som sannsynligvis er riktig FØR jeg ringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå