Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan glemme ho jeg dreiv med?

Anbefalte innlegg

Jeg har da drivi med ei jente i en stund, men det stoppa plutselig opp, har ikke peiling hvorfor, og ho vil ikke fortelle hvorfor. 

Det jeg sliter med er å på en måte å glemme ho... Jeg tenker bare hvor pen og alt det positive som er med ho. Jeg syns det fortsatt er vanskelig å gi slipp på ho.

Hva kan hjelpe med å glemme ho? Tenker bare på alt det som var så bra med ho. Ho gikk fra jævlig keen på meg til en totalstopp. Ser jeg bilde av ho på insta blir jeg jo bare nyforelska igjen nesten...

Anonymous poster hash: 8d3a6...06d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet klokka, den viser tid. Jo mer klokka går frem jo mer tid går/har gått. Jo lengre tid det er fra følelsene dine jo lengre vekk er følelsene. Hvis du prøver å leve livet istedenfor å stoppe opp så vil du etterhvert "glemme", altså komme deg så langt unna at det er irrelevant.

Sier jeg som er på år nummer 6 uten å ha kommet helt over X'en :p

Lenke til kommentar

Føler bare at jeg har slitt litt mentalt i det siste når det kommer til dette. Hun har på en måte "teasa" meg med å gi litt falske forhåpninger...   Anonymous poster hash: 8d3a6...06d

Men hva har du selv gjort? Sittet med nisselua mellom foldede hender?
Lenke til kommentar

Føler bare at jeg har slitt litt mentalt i det siste når det kommer til dette. Hun har på en måte "teasa" meg med å gi litt falske forhåpninger...   Anonymous poster hash: 8d3a6...06d

Men hva har du selv gjort? Sittet med nisselua mellom foldede hender?

Det er det jeg ikke veit, jeg tenker på det hele tida. Men hun vil ikke fortelle meg hva som skjedde. Tror egnt det er noe annet. Men hva faen vet jeg...

Anonymous poster hash: 8d3a6...06d

Lenke til kommentar

Døds forvirrende. Styrk deg opp til å komme til bunns i det hele. 

Ellers? Tid er det eneste som funker (kanskje). Har likt kvinner i årevis (innerst inne) og enkelte har jeg bare likt en liten stund. Vet ikke hva hun er for deg på denne måten. Men hvis hun er førstnevnte: FINN UT AV DET

Anonymous poster hash: 81f12...67f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kutt unødvendig kontakt med henne en periode. Du sier du blir omtrent nyforelska av å se et bilde av hu på Instagram. Slutt å se på bilder av hu! Skjul innleggene hennes fra feeden din på Facebook og lignende.

Jeg sier ikke dere ikke kan ha noe kontakt overhodet, men i en overgangsperiode bør du hvertfall begrense det til et minimum.

Lenke til kommentar

Kutt unødvendig kontakt med henne en periode. Du sier du blir omtrent nyforelska av å se et bilde av hu på Instagram. Slutt å se på bilder av hu! Skjul innleggene hennes fra feeden din på Facebook og lignende.

Jeg sier ikke dere ikke kan ha noe kontakt overhodet, men i en overgangsperiode bør du hvertfall begrense det til et minimum.

Enig. Var sykt forelsket i ei, og var i en lignende situasjon som TS. Det beste er å få litt avstand.  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...