Gjest Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hei, jeg har 3,33 i GPA fra bachelor i økonomi. På HIOA sine hjemmeside står det at karaktersnitt fra bachelor i økonomi og administrasjon må være C eller bedre for å få plass. Tror dere jeg har sjans for å komme inn? Forresten står det at poenggrense i 2016 var 6,75. Vet noen hva dette betyr? Hvilket snitt er dette? Lenke til kommentar
middelsgod Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hei, jeg har 3,33 i GPA fra bachelor i økonomi. På HIOA sine hjemmeside står det at karaktersnitt fra bachelor i økonomi og administrasjon må være C eller bedre for å få plass. Tror dere jeg har sjans for å komme inn? Forresten står det at poenggrense i 2016 var 6,75. Vet noen hva dette betyr? Hvilket snitt er dette? Gjetter de kjører et 10-poengssystem som betyr at du har 6,66. På vippen da vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 I år var det ca 8 søkere per plass, så det er litt konkurranse.. Jeg kom inn med 8 i snitt (A=10, B=8 osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå