Gå til innhold

Asus T100 vs Lenovo Miix 320?


Venin

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel traver i Asus T100 med Atom Z3740 og 2 GB RAM. Jeg kunne tenkt meg en rimelig oppdatering av denne, og så plutselig at Lenovo er kommet med en Miix 320 med 4 GB ram og Full HD-display. Men det triste er at de har valgt Atom X5-Z8350.

 

Noen som har noen formening om hvordan denne vil yte sammenlignet med gamle Z3740? Jeg har sjekket en del teoretiske sammenligninger, hvor den nyere Z8350-chipen virker å være tregere i de fleste tilfeller. Men kan det stemme i praksis at den nyere er tregere enn den gamle? Og vil økningen til 4 GB gjøre at Lenovoen oppfattes kjappere til tross for høyere oppløsning?  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg leste også det, men leste også noe om at gamle T100 heller ikke bruker to kanaler.

 

Jeg har sett på de to du nevner, men Acer sin er tung og Matebook har en dårlig løsning for vinkling av brettet med tastaturet. I tillegg har de litt dårlig batteri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Surface Pro 4 har vært helt nede i 5998 de siste par ukene. Riktignok uten tastatur, men da snakker vi også noe helt annet kvalitetsmessig. Eventuelt se deg om etter en brukt Surface 3 (ikke-pro), 4GB RAM-modellen. Den har en X7 chip

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...