steinjarle Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Har du råd til denne, er det godt mulig du også har plass.262 tommer! Dette er verdens største 4K-TV Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Kino kan droppe prosjektorene sine og komme med ekte LCD panel? 3 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Dette er faktisk en ekte LED-tv. Les spesifikkasjonene her: http://www.cseed.tv/indoor-tv/features-indoor-tv/ Lenke til kommentar
xRun Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Herlighet, nå igjen. Jeg har sagt til dem at de ikke skal bruke bilder fra lillestuen min! 7 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg regner med at responstider er i samme klasse som prisen eller er den bare stor? Jeg vil ikke at det skal lugge når den kobles opp mot PS'n . 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg regner med at responstider er i samme klasse som prisen eller er den bare stor? Jeg vil ikke at det skal lugge når den kobles opp mot PS'n . Så du planlegger et kjøp? Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Skjermareal på 16 kvadratmeter! Jeg bodde 4 år på 12 kvadratmeter... 9 Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg er mer interessert i det motoriserte tøytrekket, selv en 55 tommer TV er ganske dominerende i stuen når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Med tanke på at nyere boliger stortsett forholder seg til standard takhøyde på 2,40 m, og den eldre standarden var på 2,60 m så vil jeg "gjette" på at det ikke bare er døra som er problemet. Tenker da på trapper og ganger som må passeres, og snuradius... Synes jeg ser noen prøve å få inn et slikt beist av en TV i et stort sett hvilket som helst norsk hjem, foruten noen rikmannsvillaer, der standarder er forbisett for å få romslige følelser. :-) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Den dagen jeg vurderer en så stor TV så skriver jeg ned adressen min, poster et bilde av meg selv og spør om noen kan ta livet mitt for 4.5 mill. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg er mer interessert i det motoriserte tøytrekket, selv en 55 tommer TV er ganske dominerende i stuen når den ikke er i bruk. Samsung Frame? https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=samsung+frame&search=&searchResultTab= Lenke til kommentar
MortenL Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Merk at strømforbruket er opptil 11.4kW.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Med tanke på at nyere boliger stortsett forholder seg til standard takhøyde på 2,40 m, og den eldre standarden var på 2,60 m så vil jeg "gjette" på at det ikke bare er døra som er problemet. Tenker da på trapper og ganger som må passeres, og snuradius... Synes jeg ser noen prøve å få inn et slikt beist av en TV i et stort sett hvilket som helst norsk hjem, foruten noen rikmannsvillaer, der standarder er forbisett for å få romslige følelser. :-) Bruker man 4,5 millioner på TV vil jeg anta det er en rikmannsvilla man har og takhøyde og navigering/riving ikke er mer enn en praktisk utfordring. Plass og hvordan man får den dit er neppe ett problem for de som evt. kjøper en slik TV 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Med tanke på at nyere boliger stortsett forholder seg til standard takhøyde på 2,40 m, og den eldre standarden var på 2,60 m så vil jeg "gjette" på at det ikke bare er døra som er problemet. Tenker da på trapper og ganger som må passeres, og snuradius... Synes jeg ser noen prøve å få inn et slikt beist av en TV i et stort sett hvilket som helst norsk hjem, foruten noen rikmannsvillaer, der standarder er forbisett for å få romslige følelser. :-) Bruker man 4,5 millioner på TV vil jeg anta det er en rikmannsvilla man har og takhøyde og navigering/riving ikke er mer enn en praktisk utfordring. Plass og hvordan man får den dit er neppe ett problem for de som evt. kjøper en slik TV Sant nok. Men når de nå startet ballet med å nevne trivielle problemområder, så hev jeg meg på og presiserte noen til. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Damit, mangler noen få cm på høyden... Lenke til kommentar
s13 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Idiotisk pris, kan levere tilsvarende til en langt lavere pris og hvilken som helst størrelse. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Med tanke på at nyere boliger stortsett forholder seg til standard takhøyde på 2,40 m, og den eldre standarden var på 2,60 m så vil jeg "gjette" på at det ikke bare er døra som er problemet. Tenker da på trapper og ganger som må passeres, og snuradius... Synes jeg ser noen prøve å få inn et slikt beist av en TV i et stort sett hvilket som helst norsk hjem, foruten noen rikmannsvillaer, der standarder er forbisett for å få romslige følelser. :-) Bruker man 4,5 millioner på TV vil jeg anta det er en rikmannsvilla man har og takhøyde og navigering/riving ikke er mer enn en praktisk utfordring. Plass og hvordan man får den dit er neppe ett problem for de som evt. kjøper en slik TV Denne blir bygd på plass, så kan få den igjennom hvilken som helst dør og trapp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Må vel være bedre: LG OLED Display is 1mm Thick Utfordringen er vel skjermen ikke tåler å bøyes så mye. Og lyden mangler. Usikkert på hvor bra\dyrt det er nå da det er 2 år siden noen skrev om den. Endret 15. juni 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det spesielle med denne tven er at den bruker led direkte, hver pixel er 1.5 mm bred og høy. Det er dette som gir den høye lysstyrken og strømforbruket. Samme teknologi brukes for de endra større sjermene på arenaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå