anna24a Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hej, Er det noen av dere som kan tipse om en eller flere bra sider på nettet hvor jeg på en enkel måte kan laste ned ringetoner? Jeg finner bare de der hver ringetone koster 30,-, eller de der du automatisk får x antall ringetoner hver måned, som du også må betale for... Jeg vil ha en side der jeg kan kjøpe kun 1 ringetone hvis jeg ønsker, og ikke til blodpris. Noen som kan komme med forslag?? På forhånd tak Anna Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Er det Android kan du prøve Zedge på play store. De har et arkiv med ringetoner og meldingslyder+++ som du fritt kan laste ned fra. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 http://www.youtube-mp3.org/no Finn en sang på YouTube, lim inn linken til filmen på adressen over, så kan du lagre den som mp3 (lydfil). Så kan du overføre den til mobilen og sette den som ringelyd. 1 Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Er det Android kan du prøve Zedge på play store. De har et arkiv med ringetoner og meldingslyder+++ som du fritt kan laste ned fra. +1 til den .... zedge er appen for alt sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå