Gå til innhold

Microsoft utgir «nye» sikkerhetsfikser til utdaterte Windows-versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen guide hvordan man slipstream disse oppdateringene med XP?

http://www.expertreviews.co.uk/software/8053/how-to-slipstream-an-xp-disc-with-sp3-and-all-other-updates

For usikker på det funger fremdeles.

Finnes det også liste over sikkerhull som aldri vil bli tettet?

For litt usikker på hvor sikkert XP er for tiden. Har man brannmur f.eks zonealarm og oppdatert antivirus er vel det sikkert nok hvis nettleseren er oppdatert.

Lenke til kommentar

Finnes det noen guide hvordan man slipstream disse oppdateringene med XP?

http://www.expertreviews.co.uk/software/8053/how-to-slipstream-an-xp-disc-with-sp3-and-all-other-updates

For usikker på det funger fremdeles.

Finnes det også liste over sikkerhull som aldri vil bli tettet?

For litt usikker på hvor sikkert XP er for tiden. Har man brannmur f.eks zonealarm og oppdatert antivirus er vel det sikkert nok hvis nettleseren er oppdatert.

Såvidt jeg vet er Windows XP hverken støttet av nyeste versjon av Internet Explorer, Chrome eller Firefox. Oppdatert Edge og Safari er heller ikke tilgjengelig, og Vivaldi og Opera bygger på samme lest som Chrome.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Tror ikke rabattert Windows 10 betyr så mye for de som har XP nå. Enten kan de virkelig ikke, eller så vil de virkelig ikke eller så følger de virkelig ikke med. 

Det kan jeg bekrefte.

De to sistnevnte grupper er tapt og utenfor kognitiv rekkevidde.

De som virkelig ikke kan burde hatt plenty av tid på seg til å finne/lage nye alternative systemer. Danske Statsbaner kjører i det minste med Win7 på rekkame-tv’ene i togene og på opplysningsskiltene på stasjonene. -Det har jeg sett. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...