banzay Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg forandret passordet for pc`en min igår men har glemt det nye passordet. Har hørt at det skal være en knapp på hovedkortet som tar vekk passordet men finner den ikke. Er det noe jeg kan gjøre utenom og installere windows på nytt?husker ikke passordet det er helt blankt Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det passord på BIOS eller passord på Windows det er snakk om her? Ved å resete BIOS'en, altså å flytte på en liten bryter på hovedkortet, går passordet på BIOS'en vekk. [er ikke dette feilpostet, forresten? ] Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 feilpostet og dårlig bruk av emnefelt men anyways må vi nesten vite om det er Windows passord eller noe annet type passord det er snakk om. Og hvis det er Windows passord, hvilken versjon av Windows er det ? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Det er windows passordet. Jeg har windows xp pro Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvis du husker administrator passordet, så kan du starte PC'n i sikkerhetsmodus, for så å logge på igjennom administrator. Siden fjerner du bare passordet på den brukeren du ikke kommer deg inn på. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Feilpostet.. Dårlig topic.. .. stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg