kloppen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når jeg prøver å starte spillet blir skjermen svar akkurat som om den starter, men så går den ut til skrivebordet igjen. Vet ikke hva som er feil. Kjører en PIII 1000mhz 512 ram, 7500 ATI mobility Readon 64mbkort. winxp Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Søk da kanskje eller? Finnes ca 20 andre helt like tråder.... Denne blir stengt tipper jeg.. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Husket å innstallere nyeste skjermkortdriver? http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-cataly...28m-011774c.exe Lenke til kommentar
redrum Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 En kamerat av meg hadde litt prob med å få til dette spillet, han foramterte hardisk osv.. ingen ting hjalp. Så tok han kontakt med Elkjøp og fikk forklart at de hadde fått feil versjoner her i norge. De er visst nok Australske. Ikke så godt kjent med saken jeg , men han måtte visst stille et eller annet i windows på australsk for å få det til. Men da funka det!! Vet ikke , men prøv. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det finnes alt for mange av denne tråden allerede. Bruk søk i forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg