Jonas Magerøy Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 South Park: The Fractured But Whole ser ut til å bli årets barnsligste spill – på en god måte.SNIKTITT: South Park: The Fractured But Whole Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Virker svært lovende. Jeg håper de mer taktiske kampene ikke ødelegger flyten i spillet, eventuelt at de har færre men mer krevende kamper. Og dette er ikke barnslig. Å bekymre seg for å virke mest mulig voksen, det er barnslig. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Promping er ikke barnslig. Gandhi prompet! Kaller du han barnslig? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Virker svært lovende. Jeg håper de mer taktiske kampene ikke ødelegger flyten i spillet, eventuelt at de har færre men mer krevende kamper. Og dette er ikke barnslig. Å bekymre seg for å virke mest mulig voksen, det er barnslig. +1 Nærmer meg 40 og skammer meg ikke over å like ting som South Park. Forrige spillet var en fryd og dette her gleder jeg meg til. Et av få spill som kjøpes og spilles så fort det er tilgjengelig Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Gud som jeg gleder meg til denne! Blir bursdag og julaften på engang når det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå