Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Kvalvika i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Flott landskapsbilde fra Lofoten hvor jeg har vært mye. Jeg hadde også drømt om tur nordover i sommer, men det blir det ikke noe av. Du vet, damene bestemmer :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Enig, flott landskapsbilde, som minner meg om høyvika her på øya. Ska ta tur dit på ferien. Bare noen mil fra der jeg bor ☺️og andra fina plasser her i nord ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Steike fint bilde, og land, Helene. 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Lige en lækker badestrand ser det ud til ...men det er sikkert hundekoldt..hold op en udsigt :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Flott landskapsbilde fra Lofoten hvor jeg har vært mye. Jeg hadde også drømt om tur nordover i sommer, men det blir det ikke noe av. Du vet, damene bestemmer :-) Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg trodde du var din egen herre og bestemte sjøl hvor du ville dra. Jeg drar mer enn gjerne nordover igjen, men min mann har et dårlig kne, så jeg vet ikke helt hva det blir til egentlig. Takk så mye for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Enig, flott landskapsbilde, som minner meg om høyvika her på øya. Ska ta tur dit på ferien. Bare noen mil fra der jeg bor ☺og andra fina plasser her i nord Mvh Leif Du er heldig Leif, som bor midt oppe i all denne luksusen. Jeg skulle gjerne vært på Andøya også, kanskje på fuglefotokurs.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Steike fint bilde, og land, Helene. Takk skal du ha Trond Olav Landet blir bare finere og finere jo eldre jeg blir. Det er mye flott å se rundt om i verden, men ikke mange steder har denne flotte lufta som vi har. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Lige en lækker badestrand ser det ud til ...men det er sikkert hundekoldt..hold op en udsigt :-) Hei Suss! Ja, det er sikkert kaldt i vannet, men er det varmt på land så kan man jo sikkert greie å dyppe seg. Sikkert deilig etter en svett tur til toppen. Vidunderlig utsikt! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Enig, flott landskapsbilde, som minner meg om høyvika her på øya. Ska ta tur dit på ferien. Bare noen mil fra der jeg bor ☺og andra fina plasser her i nord Mvh Leif Du er heldig Leif, som bor midt oppe i all denne luksusen. Jeg skulle gjerne vært på Andøya også, kanskje på fuglefotokurs.. Yes lady H, im lucky, but its nice places also in south of Norway, dont forget that Er mange som styrer med foto her, og mitt arkiv, ssd disk 500 gb, er nå mange tusen bilde fra 2002 til nå Mvh Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Flott utsiktsbilde mot de skarpe nutene i bakgrunnen . Drømmer mot sommerferie og en strand med langt høyere badetemperatur enn her . Er dette forresten tatt samme sted som bildet du la ut på Sony community ? Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Flott utsiktsbilde mot de skarpe nutene i bakgrunnen . Drømmer mot sommerferie og en strand med langt høyere badetemperatur enn her . Er dette forresten tatt samme sted som bildet du la ut på Sony community ? Alec Hei du! Ja, det er tatt på samme sted. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Synes det ser ut som tre raufjæringer (les rødtopper). Kanskje irlendere som ser på den fantastiske utsikten? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 Synes det ser ut som tre raufjæringer (les rødtopper). Kanskje irlendere som ser på den fantastiske utsikten? Roar Mulig de to til høyre er fra Irland, det vet jeg ingenting om. Han til venstre er en fotograf fra Tjekkia som tok bilder til et reisemagasin. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det gjør seg med mennesker på denne typen bilder, som da skaper liv og dynamikk. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Utrolig fin utsikt. Har fått igjen for slitet der ! Eller et meget velkomponert bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Det gjør seg med mennesker på denne typen bilder, som da skaper liv og dynamikk. Ja, enig i det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Utrolig fin utsikt. Har fått igjen for slitet der ! Eller et meget velkomponert bilde. Mvh Ragnar Ja, når man blir belønnet med slik utsikt så virker plutselig slitet helt ubetydelig..eller nesten deilig faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg