Gå til innhold

Kvalvika i Lofoten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott landskapsbilde fra Lofoten hvor jeg har vært mye. Jeg hadde også drømt om tur nordover i sommer, men det blir det ikke noe av. Du vet, damene bestemmer :-) Mvh Gunnar

Hei Gunnar! Jeg trodde du var din egen herre og bestemte sjøl hvor du ville dra. :)

Jeg drar mer enn gjerne nordover igjen, men min mann har et dårlig kne, så jeg vet ikke helt hva det blir til egentlig.

Takk så mye for kommentar! :D

Lenke til kommentar

Enig, flott landskapsbilde, som minner meg om høyvika her på øya. Ska ta tur dit på ferien. Bare noen mil fra der jeg bor ☺og andra fina plasser her i nord

Mvh Leif

Du er heldig Leif, som bor midt oppe i all denne luksusen. Jeg skulle gjerne vært på Andøya også, kanskje på fuglefotokurs..;)

Lenke til kommentar

Lige en lækker badestrand ser det ud til ...men det er sikkert hundekoldt..hold op en udsigt :-)

Hei Suss! :)

Ja, det er sikkert kaldt i vannet, men er det varmt på land så kan man jo sikkert greie å dyppe seg.:) Sikkert deilig etter en svett tur til toppen.

Vidunderlig utsikt! :D

Lenke til kommentar

Enig, flott landskapsbilde, som minner meg om høyvika her på øya. Ska ta tur dit på ferien. Bare noen mil fra der jeg bor ☺og andra fina plasser her i nord

Mvh Leif

Du er heldig Leif, som bor midt oppe i all denne luksusen. Jeg skulle gjerne vært på Andøya også, kanskje på fuglefotokurs.. ;)

Yes lady H, im lucky, but its nice places also in south of Norway, dont forget that  ;)  Er mange som styrer med foto her, og mitt arkiv, ssd disk 500 gb, er nå mange tusen bilde fra 2002 til nå :) 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott utsiktsbilde mot de skarpe nutene i bakgrunnen .

Drømmer mot sommerferie og en strand med langt høyere badetemperatur enn her .

Er dette forresten tatt samme sted som bildet du la ut på Sony community ?

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...