FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Digital impuls, Komplett er butikker som har fått latterlig mye tulle klager fra folk her, jeg skal ikke nevne eksempler. Men jeg holder min lille preken her alikevell God Service i norge er vannskelig og få tak i, og dette er synd. Men Komplett spesielt har fått masse meningsløs pryl! For det første er det alt for mange som ikke har fått for seg at Datakjeden har kjøpt opp mange av Komplett sine butikker, og selv om de samarbeider så kan man ikke forvente at de tar ansvar for kunder som har handlet på komplett.no så kommer de inn i butikk og krever: nye deler, reperasjoner osv.. gratis selfølgelig.. Men her er det komplett\datakjeden overassker, de gjør det jo faktisk, jeg hadde problemer med en strømforskyning som hadde fått seg en bulk i posten, og jeg kjørte pcen utrolig lenge med problemer, ante ikke hva som var galt, så jeg tok pcen til komplett i oslo sentrum (nå er det datakjeden) slik at de skulle teste den. Selv om jeg hadde kjøpt delene på komplett.no tok de likevell pcen og testet den gratis for meg.. riktignok fant de ikke noen feil, men de sa at hvis det fortsatt er noe galt så kommer du ned hit igjen også skal vi nok finne feilen.. Ja, feilen var der fortsatt og jeg tok pcen ned dit.. denne gangen sendte de pcen min til hovedbutikken til komplett som ligger i sandefjord, etter en uke fikk jeg svar og de hadde funnet at det var strømforskyningen den var noe galt med.. de skiftet ut strømforskyningen gratis (de ga meg til og med bedere.. hadde 300w, fikk 360)! Dette er god service.. ihvertfall i et land som Norge. Så må vi også huske at enkelte ting er det ikke mulig for butikkene å gjøre noe med. Feks: Hakk i CPU kjernen.. dette er nesten 100% sikkert at butikken ikke har noe med å gjøre, og selskapene som gir cpu`er til butikker som komplett osv bytter ikke inn cpu`er med hakk i, ikke vet jeg hvorfor.. men ihvertfall har jeg sett folk som har gått nærmest berserk inne i butikken pga av de ikke vil(kan) gi dem en ny CPU.. Værsegod og komenter dette, men husk at dette er min personelige mening.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fullstendig enig med trådstarter........... Jeg har brukt Komplett siden 1998/1999, og har ALLTID fått god service - derfor har jeg handlet mye der også....... Uansett virker det som om de legger sjela si i å imøtese dine problemer, eller å gi gode råd og tips.........suverent synes nå jeg.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Yepp, også har det mye med instillingen man selv har, går man inn i butikken og er sur,gretten og frekk så burde man ikke forvente stjerne service! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Det er ikke for ingenting at de blir "Årets postordrebutikk" i England. Men nå skryter vi så vi skulle hatt fra markedsføringsbudsjettet deres Endret 5. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 hehe, de fortjener litt ros etter alle klager de får fra folk her! Lenke til kommentar
luresau Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Må si meg enig.mekka en pc til svigers, men minne og skjermkort var doa. Stressa litt med å få fixe skjermkortet med dem. Etter at de testa minnet derimot (512MB dual crucial), sendte de en gig med corsair minne...Skulle ønske det var jeg som fikk dem...sukk..Sinnsykt bra av komplett spør du meg!!! :w00t: Endret 5. desember 2003 av luresau Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vil bare legge til en ting til om komplett.no Kjøpte for ett halvt år siden ett hk av typen Abit NF7-S, der viften på hk begynte å lage ulyder for noen dager siden. Sendte da en mail til kundeservice, neste dag hadde jeg ny kjøler, faktsik to, bare av forskjellig type. For å være på den sikre siden. Dette må jeg si at er utmerket service, de stilte ingen spørsmål. Hadde ennå resten av nettbutikkene hadd samme service sa hadde man ikke trengt forbrukerrådet til slike saker. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Da var du heldig der.. Jeg syntes synd på folka bak disken på komplett (eller kanskje det var digital impuls) når en fyr kom bort og klikka helt fordi de ikke ville gi han nytt HK... grunnen til at det HK han hadde ble ødelagt var jo fordi han hadde satt seg på det før han skulle sette det i pcen !! Han ville ikke godta noe annet enn et nytt HK.. hehe, han fikk det ikke Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det eneste jeg problemet jeg har hatt med komplett var at det tok ekstra lang tid før det skjemkortet jeg sendte tilbake ble sjekket og få tilsendt ett nytt ett, men ellers så har servicen vært supert. Har handlet der siden 1998 og det er den butikken jeg kikker på først når jeg skal kjøpe meg noe... Det er andre nettbutikker der ute som er virkelig dårlig da. (har jeg hørt) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har bestillt en god del fra komplett, og har ikke en eneste ting å klage på. Snarere tvert i mot, de har alltid gitt meg raskt respons og god service. Jeg har til og med spurt om deler som ikke selges løst til pc'en min, og dagen etter jeg hadde sendt addressen min, lå den i postkassen Skulle det heller vært en liten forbedring, så kunne de begynt å legge ved en liten oppmerksomhet slik microplex gjør. Jeg betaler heller litt ekstra for å handle hos komplett. Jeg har en P4 2.6C 800 på vei, og skal kjøpe ny 19" derfra rundt nyttår Hohoho... God jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå