aklla Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Min plasma-tv fra Panasonic tok kvelden her om dagen og skal inn til service. Ettersom den "bare" er 4 år gammel så er det jo reklamasjon på den, satser på at det går greit å ta det der. Men hva er sjansen for å få refundert pengene/få ny, tilsvarende TV? Syntes jo absolutt det er en bra TV, men jeg får jo en grei 4K TV til samme pris i dag, noe som jo ville vært bedre, selv om jeg er veldig fornøyd med den jeg har også Den gikk forresten ut av produksjon rett etter jeg kjøpte den, ser for meg at det kanskje er vanskelig å få tak i deler nå? Og er det en sjanse for at det ikke går på garantien? Misstenker noe har kortsluttet inni der, noen som har erfaring med hvor vrange Panasonic på å nekte reklamasjon om det f.eks er strømnettet eller noe slikt som har gjort det? For jeg aner ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Vanskelig å si før verkstedet har funnet årsaken til feilen. Om det er en vanlig feil på den modellen har de ofte reservedeler i lang tid etter produksjonsdato. Om feilen ikke er mulig å rette opp vil du nok få tilbudt ny tilsvarende TV. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Tilsvarende kan dog bli litt vrient, så dersom de ikke kan reparere så er det typisk sett snakk om heving. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Sånn til andre som evt. måtte lure, så ble den reparert. Ikke noe problem mtp. reklamasjonen. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Godt å høre siden det ikke finnes noe på markedet i dag som er bedre enn plasma. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Eh - joda. Har hatt flere plasma skjermer, den siste fikk defekt panel og kunne ikke repareres. Da ble det OLED. Sortnivå, innsynsvinkel og farger er merkbart bedre. Har heller ingen innbrenning, mens det var tydelige logo-merker på plasma. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) De siste Plasmaene til Panasonic hadde ikke innbrenninger.. Jeg har fortsatt 42 Panasonic Viera PX80 og null tegn til innbrenninger selvom data, logoer og spotify har vært på skjermen... LG derimot hadde midlertidige innbrenninger på Plasmaene inntil slutten. Jeg ser også att Oled til LG har temperære innbrenninger, men det går jo bort igjen da. Det eneste jeg ikke liker med Plasma og Oled er at de kan, jeg sier kan være plaget av midlertidig innbrenning... Samtidig så slipper vi jo alle de andre issues som LCD variantene har, dårlig sortnivå, Bleeding, clouding og spøkelser.... Sånt går jo liksom ikke bort igjen... Endret 7. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ikke glem at plasmaer dobler som panelovner om vinteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå