kloppen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei. Lurer på om det er mulig å få fullskjerm visning på pc-en når jeg kobler TRV33-en til pc-en. Vanligvis får du bare et lite vindu. Finns det noen programmer som kan vise fullskjerm - realtime? Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 ingen som vet? Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tja....ikke peil, men har du testet "Alt - Enter" da? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg tror du må ha skjerm med slike D-SUB-innganger i baken, og så kjøpe en slags overgang fra phono-kontakten til de SUB-inngangene. Har også slitt med å prøve å få ordnet noe slikt... Men jeg endte opp med en 14-toms TV på skrivepulten... Genialt når man skal redigere (ta signalet fra dataen til kameraet og til TVen igjen. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Tenkte på når jeg tar analoge signal inn på pc'en. For eksempel ta opp et program fra tv'en. Kan jeg da får fullskjermsvisning "realtime" eller må jeg nøye meg med et lite vindu? (tenkte at jeg skulle se tv på pcen f.eks)... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har ikke hørt om noen programmer som viser deg real-time i fullskjerm. Da må du evt. ta opp det du vil se, lagre det som .avi eller .mpg og spille av den filen i ett program som kan kjøre fullskjerm (f.eks Windows Media Player). Du kan jo kjøpe ett tv-kort også da, og koble kameraet på en av inngangene der. Der får du vel fullskjerm om du ønsker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå