Gå til innhold

Ny deilig maskin! (gi tilbakemeldinger)


Anbefalte innlegg

takk for alle innleggene!

 

1. Jeg har ikke tenkt å kjøpe LCD skjerm, det får vente. Skal sjekke om det virkelig er dynaflat før jeg kjøper den, så takk for det tipset. Skjermen fra linken så også fin ut, her må det vurderes!

2. Jeg tenkte feil, sry..selvfølgelig dropper jeg nettverkskortene.

3. Har sett på Abit, spesielt på IC7-G før, dette må jeg da tydeligvis revurdere.

4. Har litt lyst på det tastaturet, tror det er deilig..jeg skriver såpass mye feil at jeg trenger et med litt tykke taster :p

5. Tror jeg går for radeon 9800 pro denne gangen, og heller klokker/flasher det slik at det blir tilnærmet XT

6. Vet at kabinettet er usselt, har også tenkt på dette, har selv sett på dette:

http://www.overklokking.no/kabinetter/cm_tac_t01/index.html.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ikke kjøp Twinmos dual pack brikkene, har de selv og er svært skuffet!

 

2. Hva med et annet kabinett?

 

3. Skjermen du har valgt er grei nok, men om du legger litt mere penger i den kan du få deg en philips 109p

 

4. Hvorfor Radeon 9800 pro med 256 mb minne? 128 mb versjonen yter like bra, da er det like greit å heller legge den tusenlappen i en bedre skjerm, som f.eks den jeg refererte til i punkt 3.

 

5. Cd-brenner til 1000,- :eek: Du får en helt grei dvd-brenner for den prisen!

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Tastaturtert er konge bra!!!

 

Lånte bort mitt Keytroninc KT2001 pro til en kompis og når han kjøpte seg et dyrt Logitec tastatur ville han ikke bruke det. Han sitter med KT 2001 proet enda. ;):yes:

 

Skal du ha Creme dela creme så snakker vi KT life Time Deigner til snaue 600kr. Men så kan jeg bare si at dette tastaturet "EIER" :dribble::dribble::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...