ClIcK-Maji Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Lurte på om noen hadde noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli flinkere i fotball. Vil ikke starte på fotballtrening eller få en trener, har bare lyst til å være i stand til å spille på lik linje med vennene mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er nok bare trening som hjelper. Spørs hvilken alder vi snakker, men generelt sett kan man forbedre teknikken på egenhånd, men for å mestre spillet må man spille det. Forøvrig foreslår jeg å prøve andre idretter også. Fotball har en utrolig dårlig kultur imho, i forhold til mindre sporter som klatring, squash osv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Husk at du må se opp så ofte som mulig for å se hvor dine medspillere og motspillere er. Få kontroll på ballen ved å gå rundt kjegler ("kinahatter"). Bruk først kun utside, så kun innside, så kun venstre, så kun høyre, så begge etter behov. Husk å se opp så ofte som mulig (men ikke så mye at du snubler i ballen). Skyt pasninger mot en vegg, og prøv å treffe der du sikter. Lenke til kommentar
ClIcK-Maji Skrevet 13. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2017 Det er nok bare trening som hjelper. Spørs hvilken alder vi snakker, men generelt sett kan man forbedre teknikken på egenhånd, men for å mestre spillet må man spille det. Forøvrig foreslår jeg å prøve andre idretter også. Fotball har en utrolig dårlig kultur imho, i forhold til mindre sporter som klatring, squash osv. Har du noen ide på hva jeg kan gjøre for å trene fotball ferdighetene mine, for eksempel div. øvelser ? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hold på masse med ball! Slå pasningen(mot vegg eller medspiller), "vippe", føre ball, avslutte på mål osv. Bruk ballen masse slik at du får ballfølelse og basisferdigheter. Mottak, ballføring og innsidepasning er viktig å ha på plass. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Lurte på om noen hadde noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli flinkere i fotball. Vil ikke starte på fotballtrening eller få en trener, har bare lyst til å være i stand til å spille på lik linje med vennene mine. her har du ett sett med div. øvelser som går på teknikk. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Håper detter er troll lolz Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 http://www.fotballskills.no/ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Forøvrig foreslår jeg å prøve andre idretter også. Fotball har en utrolig dårlig kultur imho, i forhold til mindre sporter som klatring, squash osv. Ikke for å hijacke tråden, men kan du utdype litt mer hva du mener her? Har spilt fotball i 3 forskjellige land (på amatørnivå) og har kun møtt hyggelige folk. Lagfølelsen du får i fotball er noe du ikke får i klatring, squash etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå