Laibach Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 leste testen om denne og tenkte at dette var kjølern for meg. Der sto også at den var å finne på Microplex.no men der fant jeg den ikke. kan noen hjelpe meg og finne et sted jeg kan kjøpe den, helst et sted i norge. testen står forøverigher Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen som finner den eller ingen som gidder å finne den? Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Visst du snoker litt rundt på Microplex finnes det vel både nyere og bedre kjølere av samme produsent. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) denne (MCX370CR2) foreksempel. er det noen som har noe og si om den? fant ikke noen tester og lurer på om det er noen som har den eller bare har en mening om at den er bra/dårlig fordi.......... Endret 5. desember 2003 av Laibach Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er vel denne som blir regnet som den beste av Swiftech nå til dags Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Det er vel denne som blir regnet som den beste av Swiftech nå til dags ja er nokk det men har du noen forslag til hvilken vifte jeg kan bruke. En som ikke bråker så forferdelig. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Gå for en Papst vifte, som du kan finne mer info om under - ja, du gjettet riktig - "Vifter" hos Microplex. Disse har glidelager, og er stillegående og fine. Pass bare på at du velger en som har stor nok luftmengde, så du får nok kjøling til CPU. Skal du bruke Swiftech MCX462V, kan du velge enten 80mm eller 92mm vifte. Større vifte vil gi mindre støy, men sørg for at du har plass i kabinettet ditt. Legg inn en oversikt over maskina di (kabinett, hovedkort, CPU osv.) så blir det enklere å gi deg mer spesifik hjelp. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Gå for en Papst vifte, som du kan finne mer info om under - ja, du gjettet riktig - "Vifter" hos Microplex. Disse har glidelager, og er stillegående og fine. Pass bare på at du velger en som har stor nok luftmengde, så du får nok kjøling til CPU. Skal du bruke Swiftech MCX462V, kan du velge enten 80mm eller 92mm vifte. Større vifte vil gi mindre støy, men sørg for at du har plass i kabinettet ditt. Legg inn en oversikt over maskina di (kabinett, hovedkort, CPU osv.) så blir det enklere å gi deg mer spesifik hjelp. Chieftec AMD Athlon XP 2600+ (Barton) Abit NF7 v2.0 Asus Radeon 9600XT 256MB WD1200JB pc3200TwinMOS Dual Pack PC3200 512MB/2x256MB Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 AMD Athlon XP 2600+ (Barton) Overklokket til hvor mange MHz ? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 AMD Athlon XP 2600+ (Barton) Overklokket til hvor mange MHz ? ikke så mye til å begynne med så vill ha en jeg kan stille på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå