Ronoro95 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Hei. Jeg har nå lenge prøvd å finne ut en løsning på dette, uten hell. Er i en veldig kjip situasjon, håper på gode svar. Har kjent denne jenta i mange år, har tidligere vært seksuelt aktive sammen, men aldri pågått over veldig lang tid. Hun har siden vi ble kjent, hatt 2 forhold (ett hun er i nå), og før/etter det første forholdet så var vi ekstremt mye sammen, men ble ikke noe videre. For å si det veldig enkelt, så er denne jenta min aller beste venn, det samme sier hun om meg. Alltid hatt ett godt øye til hverandre, og hun kaller meg faktisk for hennes sjelevenn. Nå i det siste har vi begynt å være veldig mye sammen igjen, snakke mye sammen og ha en veldig god stemning. Hun er i et forhold nå, som går helt greit. Hun bruker nesten hele dagen på å snakke med meg om alt mellom himmel og jord, spurte om vi skulle begynne å trene på treningssenter sammen, og viser veldig følelser. Var en helg for 4 uker siden, hvor vi hadde vært ute på fylla, kom hjem på nach hos meg. Begynte å kysse litt og sånn, og vi begynte å prate litt. Hu sier hun hadde følelser for meg, og at hun ikke skjønner hvorfor vi aldri har prøvd å gjøre noe mer seriøst ut av det +++. Jeg har jo lenge hatt store følelser for denne jenta, så når hun sa det ble jeg veldig usikker på hva jeg burde gjøre. Når vi ligger i sofaen så puser hun meg på kroppen hele tiden (jeg gjør det samme), når hun drar hjem så får jeg alltid et kyss, og vi koser oss alltid sammen. Nå i helgen var det en ny episode, hvor hun sov hos meg hele helgen. Samme regla igjen, ligger å koser hele tiden, og har en utrolig god stemning. Flere ganger hvor det holdt på å utvikle seg til noe seksuelt (men jeg har sagt til hun: Jeg føler at hvis det ikke hadde vært noe følelser der, så kunne jeg kjørt på, men når vi begge har følelser og du har type, er det utrolig dumt å holde på sånn, hater jo utroskap. Dette var hun enig i) Likevel fortsetter vi å kysse/kose med hverandre. Satt på mc'donalds etter byen og snakket. Der forteller hun meg (altså, hun var jo noe beruset) at hun ville valgt meg over alt annet. Jeg kjenner selv at jeg begynner å bli veldig sliten i hodet av alle tanker og inntrykk jeg får av hele situasjonen, ønsker derfor råd hvordan jeg skal tolke det hun "hinter til" eller "vil". Tar jeg helt feil, eller er det noe jeg burde gjøre her for å vinne denne jenta? (mye mer jeg kan skrive som har skjedd, prøver å holde det i korte trekk) Takk for god hjelp! Endret 13. juni 2017 av Ronoro95 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 13. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2017 Du vil aktivt ha ei jente som er utro i fylla? 12 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Høres nå ut for meg som om dere har kryssa mine grenser for utroskap for lenge siden. (Men ikke vet jeg hva avtale de to har seg imellom om hva de godtar). Blokker kontakt eller be henne gjøre det slutt. Vis litt baller. Inntrykket du kan tolke er jo at hun er i et forhold med en annen mann og hver gang du kysser henne så får du en promille av å suge kuken hans 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Endret 26. juli 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Populært innlegg 1Dr.E Skrevet 13. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2017 , hater jo utroskap. Dette var hun enig i) Likevel fortsetter vi å kysse/kose med hverandre. Temmelig sikker på at dette i alle fall ikke er TROskap. Hun skulle gjort det slutt med typen sin for lenge siden. Har nemlig vært i hans sko, og dette kommer for en dag før eller siden. Om man er i et forhold men har lyst på noe annet, så er riktig rekkefølge: 1. Gjør det slutt 2. Gjør det andre du har lyst på Dere to har jo tydeligvis lyst til å være med hverandre, så sørg for å legge til rette for det da. Sånn det er nå er hun ei løgnaktig sviker og du er en drittsekk, sett fra alle andres perspektiv. 11 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 , hater jo utroskap. Sånn det er nå er hun ei løgnaktig sviker og du er en drittsekk, sett fra alle andres perspektiv. Word. 1 Lenke til kommentar
Ronoro95 Skrevet 13. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2017 , hater jo utroskap. Dette var hun enig i) Likevel fortsetter vi å kysse/kose med hverandre. Temmelig sikker på at dette i alle fall ikke er TROskap. Hun skulle gjort det slutt med typen sin for lenge siden. Har nemlig vært i hans sko, og dette kommer for en dag før eller siden. Om man er i et forhold men har lyst på noe annet, så er riktig rekkefølge: 1. Gjør det slutt 2. Gjør det andre du har lyst på Dere to har jo tydeligvis lyst til å være med hverandre, så sørg for å legge til rette for det da. Sånn det er nå er hun ei løgnaktig sviker og du er en drittsekk, sett fra alle andres perspektiv. Takk for et veldig bra svar! Helt enig i at dette er å gå langt over streken, og at det er utroskap selvfølgelig. Spørsmålet mitt da, burde jeg snakke med hun om det, eller vike unna for å gjøre det lettere for henne? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg synes du bør være tøff og stille henne et ultimatum. Skal hun være sammen med deg, så får hun ende sitt nåværende forhold. Utrolig dumt for alle parter at dere skal snike dere til å møtes hele tiden. Slitsomt for dere (det merker du jo?), sjofelt gjort ovenfor han andre fyren. ... Kom i prat med ei kjempetrivelig jente en gang, som delte masse felles interessser, hadde samme humor som meg, og som flørtet tilbake og virket veldig interessert. Det er sjeldent at ting klaffer så bra så fort, så jeg ba om nummeret hennes. Da sa hun at hun hadde kjæreste, men ga meg likevel nummeret sitt hvis jeg ville møte henne igjen. Fullstendig uaktuelt. Jeg har ikke lyst til å være ham. Frista til å si at et forhold som har sprunget ut fra at den ene har vært utro vil være skakkjørt, men dere har åpenbart en fortid sammen. Og hvis du kan leve med å være i et forhold med ei som tydeligvis synes det er helt greit å være utro, så blir det ditt valg. 3 Lenke til kommentar
Ronoro95 Skrevet 13. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg synes du bør være tøff og stille henne et ultimatum. Skal hun være sammen med deg, så får hun ende sitt nåværende forhold. Utrolig dumt for alle parter at dere skal snike dere til å møtes hele tiden. Slitsomt for dere (det merker du jo?), sjofelt gjort ovenfor han andre fyren. ... Kom i prat med ei kjempetrivelig jente en gang, som delte masse felles interessser, hadde samme humor som meg, og som flørtet tilbake og virket veldig interessert. Det er sjeldent at ting klaffer så bra så fort, så jeg ba om nummeret hennes. Da sa hun at hun hadde kjæreste, men ga meg likevel nummeret sitt hvis jeg ville møte henne igjen. Fullstendig uaktuelt. Jeg har ikke lyst til å være ham. Frista til å si at et forhold som har sprunget ut fra at den ene har vært utro vil være skakkjørt, men dere har åpenbart en fortid sammen. Og hvis du kan leve med å være i et forhold med ei som tydeligvis synes det er helt greit å være utro, så blir det ditt valg. Det er det jeg har tenkt mest, at jeg burde stille hun et ultimatum. Er som du sier, blir veldig slitsomt og er helt tragisk i forhold til den nåværende kjæresten. Uansett hvor mange år vi har vært så gode venner som vi er, så har jeg brutt verdier og integritet som jeg trodde jeg ikke ville bryte, så tar deg på ordet, kommer til å ta en prat hvor jeg forklarer hvordan situasjonen er, hvis det blir for mye for hun, så er det bare å legge hun bak seg å gå videre! Utrolig kjedelig å måtte miste en av mine beste venner på noe sånt, men slik er livet tydeligvis Ser du har vært innom noe av den samme situasjonen. Vet ikke om du kjente denne jenta noe fra før? Går mer og mer opp for meg hva jeg driver med når jeg leser de forskjellige over her! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Jeg har vært i samme sko som typen til jenta som du nå roter med. Jeg og jenta hadde vært sammen i 10 år og gift i 2 av dem. Den følelsen man får når den andre regelrett driter på forholdet er skikkelig kjip. Synes det er bra om du gjør som du sier. Voksent, riktig. Endret 13. juni 2017 av 1Dr.E 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Gi henne et ultimatum. Velger hun deg, så dump henne. En gang utro, alltid utro. Hun vil gjøre det samme mot deg. 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Virker som om hun genuint vil ha DEG... Hvorfor skal du da la typen hennes stå i veien for din egen lykke?Go for it. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Bare pass på å ha med deg jernrør enn hvor du går. Kan hende hun snur 180 grader og forteller alt til typen, som så blir mongo forbanna, betaler en gjeng og kommer for å "ta deg." Du vet aldri når du får bruk for et jernrør ^^ Endret 13. juni 2017 av Taurean 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Hvordan i all videste verden kan du tro på at hun "hater utroskap" når det er nøyaktig det hun gjør når hun ligger og kysser og stryker på deg? Er du totalt blind, mann? Så hver gang hu er full ligger hu og kysser og koser med en eller anna eks hvis dere blir sammen. Kanskje han hu nettopp dumpa for deg. Endret 13. juni 2017 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Spørsmålet mitt da, burde jeg snakke med hun om det, eller vike unna for å gjøre det lettere for henne? I og med at dama egentlig alerede har sagt ja til deg så bør du "gønne på". Hvis hun sier nei hvis du stiller henne et ultimatum så vet du at hun er en løgnaktig drittsekk som har vært utro og at hun ikke er verdt å satse på. Husk at en person som har gått over streken en gang har "lett" for å gjøre det en gang til. Er hun virkelig verdt risikoen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Spørsmålet mitt da, burde jeg snakke med hun om det, eller vike unna for å gjøre det lettere for henne? I og med at dama egentlig alerede har sagt ja til deg så bør du "gønne på". Hvis hun sier nei hvis du stiller henne et ultimatum så vet du at hun er en løgnaktig drittsekk som har vært utro og at hun ikke er verdt å satse på. Tror vi kan konkludere med at hun er en utro drittsekk uansett hva hun svarer TS. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Kan antagelig konkludere med at hun er løgnaktig også da jeg regner med at typen ikke er klar over hva dama hans gjør Tenkte meg nok ikke helt om når jeg skrev 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Selvsagt vet ikke kjæresten hennes om hva dere to driver med, og da er hun BÅDE løgnaktig og utro. Og så sier du at det er den beste jenta i verden..lol. Endret 13. juni 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er ikke vanskelig å forstå at hun kan ha utfordringer med å gi deg en klart, utvetydig respons, raskt. Det er gjerne tungt og utfordrende å bryte av et forhold, og noen bruker svært lang tid på det. Håper likevel du ikke finner deg i for mye, for det virker som du har fått klare indikatorer på at det er deg hun vil ha. At noen velger å kalle henne drittsekk synes jeg du skal se bort fra, TS, for vi her inne har svært få forutsetninger for å drittsekkstemple henne som person. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Ingen prøver å stemple henne som en drittsekk, men mennesker har nyanser og er ikke kun gode eller kun onde, vi er mennesker og alle er en miks av begge deler. I dette tilfellet er hun helt klart en løgnaktig, utro, drittsekk, det er ingen tvil om det engang. Det er mulig at hun er en av de få som bare har klart å innvikle seg inn i en uheldig situasjon, men at hun fortsetter å være sammen med karen hun er sammen med mens hun går bak hans rygg med ts og kysser, tar på hverandre og oppfører seg romantisk og sier ting som det er deg jeg vil virkelig ha, forteller helt klart at hun ikke er i en uheldig situasjon, hun er i situasjonen hun har lyst til å være i, nå får hun både og og TS hjelper henne med å få begge deler, noe som også er moralsk forkastelig uansett hvor mye han påstår at han elsker denne jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå