Olaff Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mamoz har fått inn 3 SE Z600!! (hvis dette ikke er noe stort så unskjyld meg) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du er unnskyldt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja ok ;D aldri hørt om (= Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 nå er det bare 2 igjen... gjett hvorfor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fordi den ble ødelagt og den ble sendt tilbake? Regner med at du har bestilt en? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fordi den ble ødelagt og den ble sendt tilbake? Regner med at du har bestilt en? ja, og hvis jeg ikek får den fordi den ikke var på lager alikevel så klikker jeg nå har jeg venta siden oktober på ny telefon Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg fikk min i går fra komplett.Digg telefon.Fikk prøvd den litt men så måtte den pakkes inn.Jeg skal få den i julegave se. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Joa Z600 er en sinnsykt digg telefon. Fikk minpå torsdag. betalte 2600 med netcom youngtalk. angrer ikke et sekund!!! mvh. fredrik Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Noen som har et bilde av den?? Lenke til kommentar
hans arnt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hadde T610, kjøpte Z600 for en god uke siden, er knallfornøyd, likte designen og den mye bedre skjermen! Denne var verd å vente på. HAJ Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 vel nå er jeg lei, mamoz sier at det var lagerstatus feil 3k brenn og at telfonen skulle komme denne uka eller neste, nei det blir vel januar Hei!Du får denne mailen pga. at du desverre ikke fikk en av de 3 z600 som vi hadde på lager fredag morgen(lager status oppdateres hver morgen kl. 07.00, dette står på websiden). Den siste personen som fikk telefonen bestillte 08.48 fredag morgen. Vi har i bestilling litt over 100 z600, men da det er allokering på denne telefonen fra Ericsson tør jeg desverre ikke love når den kommer inn. Vi er lovt at det skal komme inn noen i løpet av neste uke, men jeg vet ikke om dette dreier seg om 1, 10 eller 100 stk. Du står pr idag som nummer 5 i køen på denne telefonen. Vi beklager at du rakk å sikre deg en telefon nå, og forstår hvis du ønsker å kansellere bestillingen. Gi oss i såfall beskjed om det. Ang. lagerstatus på siden vår, vil vi fra midten av Januar komme med lagerstatus oppdatert "live". Slik at vi slipper slike situasjoner som dette. mvh Carl Christian Strømberg Mamoz.no ****************************************** Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Den har jo hvert i en del butikker ganske lenge no... Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 er ikke den tlf ganske stor?iallefall i forhold til e700? Lenke til kommentar
sesoon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg vurderer å kjøpe en z600 fra internett, men da lurer jeg på hvilke nettbutikker som leverer kjapt og gjør jobben sin uten problemer? Virker som z600 ikke kommer før i januar i nettbutikkene, hvor har dere andre som allerede kjøpt mobilen fått den fra? Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 er ikke den tlf ganske stor?iallefall i forhold til e700? Så er den jo 600kr billigere også, samt at den har triband og bluetooth.. Vurderer sterkt å bestille en slik fra siba selv nå, men jeg lurer på hvor lenge "Vi har desverre lang leveringstid på denne modellen" faktisk er...? Tja. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) skal love dere at det blir jubel og spænk når telefonen kommer ja, har venta lenge syns jeg... , får da håpe den kommer til DENNE uka Endret 14. desember 2003 av pc^2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå