AfterGlow Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Nok en gang solid maskinvare til en rimelig pris.Huawei avslører Honor 9 – oppfølgeren til fjorårets strålende budsjettmobil Lenke til kommentar
Ebbe2 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Noen med erfaringer fra de forrige Honor-modellene over tid? Hva slags kvalitet snakker vi om her? Tåler de like mye juling som "de andre" (Samsung, Apple, Sony etc.) ? Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Noen med erfaringer fra de forrige Honor-modellene over tid? Hva slags kvalitet snakker vi om her? Tåler de like mye juling som "de andre" (Samsung, Apple, Sony etc.) ? Jeg har ingen erfaring med "de andre", men har hatt en Honor 6 i 2 1/2 år og er fornøyd med den, spesielt med tanke på at den kostet bare 2700. Den er ikke vanntett. Har byttet skjerm en gang da svette fra øret mitt lagde misfaring på skjermen, men det er over et år siden nå og jeg ser ingen misfarging på den nye skjermen. Den har gått i bakken et par ganger og overlevd uten masse riper. Hadde en iPhone 4 før som også gikk i bakken et par ganger og vil vel si at de er ganske like der. Forskjellen er at Honor 6 er laget av plastikk og iPhone 4 av metall og glass. Jeg ser på mobilen min som en bruksgjenstand, og det fungerer den fint som. Hvis du vil ha et stil-ikon, så er kanskje ikke Honor rett? Jeg har ingen erfaring med nyere Honor-telefoner, dog. Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Noen med erfaringer fra de forrige Honor-modellene over tid? Hva slags kvalitet snakker vi om her? Tåler de like mye juling som "de andre" (Samsung, Apple, Sony etc.) ? Hei. Jeg kjøpte Honor 8 i november 2016. Du har ingen ting å bekymre deg over når det gjelder kvalitet. Dette er en super god mobil. Den kjører alt du kaster på den av apper. Den er rask og meget stabil. Jeg har tidligere hatt iPhone 5/LG G3/LG G4/Motorola og flere andre gode merker. Jeg kjøpte meg et soft deksel til å beskytte bak siden av mobilen da det er glass samt en skjermbeskyttelse. Jeg kan også legge til at det ble kjøpt en til kona også og hun er meget fornøyd da det er et godt kamera på mobilen og hun er vel i kategorien paparazzi. Mobilen ble så godt mottatt av mine venner at flere la til side sine Samsung s6 til fordel for Honor 8. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) ....kona også og hun er meget fornøyd da det er et godt kamera på mobilen og hun er vel i kategorien paparazzi. Endret 14. juni 2017 av GeirHH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg