MilKman' Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Hei! Jeg har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og trenger i den forbindelse noen bilder på veggene. Jeg nekter å kjøpe slikt på IKEA og lignende, fordi det er altfor "mainstream" (Selv om jeg ikke er noen hipster"). Bilder jeg er ute etter er typisk slike man kan se på theclassyissue.com, typisk slike: Problemet er at det er vanskelig å finne slike som passer rammer som er større enn 10x10, fordi bildene er av for dårlig kvalitet. Har noen tips om hvor man kan finne lignende bilder (Sjekk gjerne tci.com for idéer)? Endret 13. juni 2017 av MilKman' Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hvis du spør på foto forumet her så er det sikkert noen gode fotografer som har noe du kan bruke Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Tenkte du å kjøpe ferdige postere i rett størrelse, eller skal du printe/trykke opp selv? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Tenkte du å kjøpe ferdige postere i rett størrelse, eller skal du printe/trykke opp selv? Tanken er å finne bilder med "innafor" oppløsning, hvor jeg printer ut eller sender til nærmeste foto-butikk og får de til å fikse. Ikke hvilke som helst bilder, så klart, det må jo være noe jeg syns passer på veggen! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Sjekk DeviantArt eller tilsvarende sider, der finner man mye. Mye kan lastes ned gratis, men de beste bidragene må nok kjøpes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå