Flames Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei, I dag så har pc'en restarta to ganger, og jeg har fått disse errorene error Dette var veldig irriterende, så nå lurer jeg på om noen av dere kan hjelpe meg med å få dette fiksa ? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvis jeg ikke husker feil, så hadde jeg det samme. Var visst noe minneproblem. Noen med det fysiske minne, dumping av det fysiske eller psykiske. Nå er jeg på bærtur. Men i så fall så var det noe med minne mitt. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Hmm.. Måtte du bytte ut minne ditt da ? Er jo en så og si ny geil-brikke jeg sitter med. Funka jo fint i går Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei, bytta PC Neida, broren min har den nå og den går smertefritt. Jeg tok en ganske primitiv løsning. Fjerna rubbel og bitt meg en low-level formattering. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fjerna rubbel og bitt meg en low-level formattering. hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Bruker en proigram som heter MaxLLF, laget av Maxtor. Ha det på en diskett, boot opp pcen og den er ren og pen som aldri før. Tror ikke jeg har sett det programmet s¨mye på nettet da, men det finnes andre versjoner og løsninger. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har du overklokka eller noe sånnt ; tweaket på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå