Arodem Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Sony viste frem flerspillerdelen på sin E3-konferanse.Her er første skikkelige titt på Call of Duty WWII Lenke til kommentar
WourN Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Mæh, er vel det samme gamle.. Utgått men bittelitt oppusset grafikkmotor, historisk interessant enspillerkampanje, men veldig scriptet og ikke særlig dynamisk. Flerspiller som er artig i noen-og-tjue timer. Vi får vel se Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 syntes rett og slett "toonsene" beveger seg litt kunstig....omtrent som call of duty jeg spilte for 10 år siden. Dette var rett og slett dårlig nå i 2017. Sånn....rett i glemmeboka med dette spillet:) Neste spill takk! Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg har savna de to første CoD spillene og endelig ser det ut til at det kommer noe som kan minne om disse. Dette blir det første CoD spillet jeg kjøper siden jeg kjøpte mw3. 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 syntes rett og slett "toonsene" beveger seg litt kunstig....omtrent som call of duty jeg spilte for 10 år siden. Dette var rett og slett dårlig nå i 2017. Sånn....rett i glemmeboka med dette spillet:) Neste spill takk! merket det selv... og grafikken er ikke akkurat noe å skryte av heller...minner om mw2 blakc ops grafikk, bare se hvor pent BF1 er... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Den som lever får se, jeg har trua. Gidder ihvertfall ikke sitte å forhåndsdømme et spill nedenom og hjem utifra en videosnutt. 1 Lenke til kommentar
Bris_ Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Lurer litt på klippet 1:50, er det bruk av AA eller Artilleri mot bombeflyet? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå