akelbo Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Sony vartet opp med en lengre gameplay-trailer på E3.Se Insomniacs Spider-Man-spill i aksjon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Virker litt kjedelig hvis Mr. Negative er hovedskurken i dette. Spider-Man har et så kult skurkegalleri som er dessverre altfor underbrukt på film, så skulle ønske at spillene kunne gjort noe mer spennende enn Mr. Negative som hovedskurk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Bare jeg som syntes dette så utrolig tregt og kjedelig ut? Mulig det var fordi jeg så det midt på natta og var halvveis inn i drømmeland. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg håper ikke den traileren representerer en vanlig mengde QTE i sluttproduktet. I et Spider-Man spill ser jeg ikke etter å trykke på x tre ganger og se på at Spidey redder dagen uten min hjelp. Kampsystemet ser hvertfall bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå