FuglFøniks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er på et lite LAN med noen venner her, og PC'en starter ikkem heller ikke skjerm-reaksjon. Det kommer en forferdelig pipe lyd, som jeg har opplevd før, da RAM brikkken var løs. Den er ikke det nå (¨å vidt jeg vet) og skjønner ikke hva det er/hva jeg kan gjøre. Noen spom har tiops? er svært fortvilt, kom nettopp fra jobb og gledet meg til LAN, så funker det ikke... Jeg har en ferdigbygd HP PC, 2 år gammel. GeForce2 MX400 64MB | AMD Athlon XP 1800+ "Palomino" | 256MB PC2100 RAM | Hovedkortet er jeg usikker på Noen som kan hjelpe en LAN sulten gutt? PC'en velva i bilen, kan ha skjedd npe da... Håper fra hjelp her på HW.no, fått mye hjelp her før. mvh, Andreas Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ventet såpass lenge at dette ikke er bumping nå vel? Jeg trenger jo tross alt hjelp! PC'n min bare sier piiip......piiiip.....piiip.... i det uendelige. Det er vel en lyd som kommer når noe er feil. Vi har sjekket det meste inni kassa, men kan ikke finne ut hva det er. Hva bør jeg gjøre? Hva er lettest for at skjer hvis man "rister" på pcn? Håper på HJELP! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vel, for det første, sjekk om RAM-brikken(e) er løs(e). Er de ikke det, så formater hele driten... Eneste muligheten, tror jeg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 formatere uten at en drit kommer opp på skjermen? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er de ikke det, så formater hele driten... Eneste muligheten, tror jeg. Formattere? Typisk Windows-bruker-svar. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Skjedde med meg og en gang, fant ut at det bare var en knapp på keyboardet som var presset inn Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hiv den ut vinduet fra 3. etasje og se om du får start på den da, hvis ikke ringer du til bruker-service eller noe sånnt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ta ut alt sammen og monter det inn igjen.. pleier å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå