gorsol Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det er akkurat så blodig, brutalt og actionfylt som forventet.Se hvordan det er å spille Far Cry 5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Håper at det kommer flere hunder å velge mellom, jeg ønsker meg en liten hvit en(bischon/terrier/puddel/el) Eller så er jeg fortsatt ikke overbevist over settingen, også litt kjipt at vi ikke fikk se noe til bad guyen da det er spennede hvor god han blir. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Om vi endelig får fullverdig Story Co-Op igjennom hele spillet så blir det kjøp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Så digg ut. Ekstra flott at rednecks er fienden! De manglet bare caps med "Make America great again". Lenke til kommentar
Bakkelakke Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Spilt Metal gear 5 i det siste de gutta fra Ubisoft? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Så digg ut. Ekstra flott at rednecks er fienden! De manglet bare caps med "Make America great again". Hoved bad guyen ser sikkert ut som Trump og han "dater" datteren sin. Du spiller en eldre senator fra Vermont. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå