halaa Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Hei. Vet at deler fra bildeler.no er mye diskutert tidligere, men jeg lurer på om noen har erfaring med Spiralfjæra dems til passat 3C. Er jo så å si halvpris i forhold til meca og mekonomen, men man blir litt usikker om hvor lenge de holder. Blir mye jobb om de skal ryke hver 6. måned. Takker på forhånd Endret 12. juni 2017 av halaa Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Vel, spesifikt de spiralfjærene har jeg ikke erfaring med, men bildeler.no har ofte gode garantier på delene sine, og uansett hva prisklasse man handler i, har man alltid norske forbrukerkjøpsloven å falle tilbake på mtp holdbarhet og reklamasjon. Ville neppe vært mye god butikk for dem om folk reklamerte på varene innen 2-5 år fordi de kontinuerlig går i stykker. Meca og Mekonomen er jo uansett ikke kjent for å ha gode priser på reservedeler, så personlig styrer jeg unna disse og er absolutt fornøyd med bildeler.no, skruvat og biltema sine varer. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 13. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2017 Har bestilt hos skruvat.no nå. Forhåpe at kvaliteten er bra og de holder en stund. Meca, mekonomen og bildeler.no ingen av dem hadde det som passet biler med sportsunderstell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå