Gå til innhold

Beyond Good & Evil 2 dukket overraskende opp på Ubisoft-konferansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-474fGj

Veldig skuffet, de sa det skulle være en oppfølger men nå sier de plutselig at det er en forfølger og grafikken og spillet minner mer om et assassins creed spill (grøss) De skulle holdt seg til det som gjorde eneren så bra

Lenke til kommentar

De skulle holdt seg til det som gjorde eneren så bra

Som var?

Jeg er vanligvis stor fan av spill som gjør noe nytt, men dette må være et av de mest oppskrytte spillene jeg vet om. Det er helt greit liksom, men ikke fantastisk. Synes derimot den gameplay-videoen fra noen år siden ser lovende ut, selv om jeg misliker Assassin's Creed ganske mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Som var?

Jeg er vanligvis stor fan av spill som gjør noe nytt, men dette må være et av de mest oppskrytte spillene jeg vet om. Det er helt greit liksom, men ikke fantastisk. Synes derimot den gameplay-videoen fra noen år siden ser lovende ut, selv om jeg misliker Assassin's Creed ganske mye.

Spillet er undervurdert, for det første så er dette en forfølger noe som Ødelegger alt. Vi ville ha en fortsettelse! Vi vil vite hva som skjer videre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som var?

Spillet er undervurdert, for det første så er dette en forfølger noe som Ødelegger alt. Vi ville ha en fortsettelse! Vi vil vite hva som skjer videre

Det er ikke undervurdert. Det er bare oversett av den store gehopen. Samtlige av hipsterne som har spilt spillet roser det opp i skyene. Det virker som det er kult å like spillet. Jeg har spilt det mye på både PS2 og PS3 og gikk lei ca halvveis inn i spillet begge gangene, og jeg er vanligvis stor fan av originale spill som er utenfor gitte sjangre,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...