javvad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 dintelefon har lagt ut en test av SE p900, sjekk den her Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror dette kommer til å være en stor tlf (= håper dette kan "dra" SE opp igjen (= Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jøsses, det var da voldsomt å dintelefon begynte å teste mobiler!! Sist jeg sjekket det ut, var det bare mms, wap og gprs innstillinger der.. Lenke til kommentar
javvad Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ja, se bør være virkelige stolte av p900, den beste mobilen/pdaen som finnes foreløpig Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 er det profiler på denne tlf'en ? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 SIKLE!! Selv om den er stor så syns jeg designet er det peneste på markedet! Har ikke sett den in real men! Gleder meg til jeg får den!! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Telebutikken får inn denne telefonen om en ukes tid. Er veldig få eksemplarer i første omgang, så det er nok lurt å forhåndsbestille. Ser helt konge ut! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja de har visst veldig få eksemplarer før nyttår. Man FÅR ikke telefonen med mindre man forhåndsbestiller nå. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 En mulighet kan være å få en av butikkene til Telebutikken å bestille den inn spesielt fra hovedkontoret, da dette er eneste måten de får den inn på en stund. Er altså ikke bare telebutikken.no som har mulighet til å forhandle denne med det første. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 SIKLE!! Selv om den er stor ........ man kjøper ikke en smartphone for størrelsen! skikkelig lekker liten ting... den ligger en god del bedre i hånden synes jeg... tror jeg skifter ut min 6600 med en slik en over nyttår (må nyte 6600 en stund til ) kjøper den kanskje i feb? da er den jo også litt billigere (men dyr alikevel ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dette er en tlf som skal ligge i mine hender Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Sier bare en ting..... SKAL ha! [url="http://www.itavisen.no/art/1302472.html"]http://www.itavisen.no/art/1302472.html[/url] Endret 6. desember 2003 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har P800 og får P900 om ca 2 uker,men gleden er ikke så stor lenger etter å ha lest veldig mange inlegg av folk som har gjort det byttet allerede.Det er ikke mange som følte at det var en ny telefon.Det eneste som var bedre det var skjermen,men det var bare noe de fikk nytte av på spill.man bruker de samme programmene på begge to,derfor blir profiler mm.helt likt,men med litt bedre farger/kontrast.De mener det ikke er verdt pengene.Det er få som likte den nye stylusen,den var så tynn at den var vond å holde i motsetning til hva den norske testen sa.Husk en ting dere som skal ha en P900,bestill Skjermbeskytter nå,P900 får enda lettere riper enn P800.Jeg bruker "Martin Fields"og er kjempe fornøyd,Ingen riper og man kan ikke se at den er på.Men jeg skal jo selfølgelig ha P900.Ikke for nyttens skyld,men fordi jeg synes det er kjempe gøy og billig bi-hobby. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 dintelefon har lagt ut en test av SE p900, sjekk den her Grei test. Det eneste jeg fant litt rart var prisen (8000???). Jeg bestilte min fra Sverige for en måned siden og betalte bare 6700,- - Og det var inkludert frakt, toll (mva) og post oppkrav gebyr. Må være helt idiot for å gi 8000,- for den... Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 dintelefon har lagt ut en test av SE p900, sjekk den her Grei test. Det eneste jeg fant litt rart var prisen (8000???). Jeg bestilte min fra Sverige for en måned siden og betalte bare 6700,- - Og det var inkludert frakt, toll (mva) og post oppkrav gebyr. Må være helt idiot for å gi 8000,- for den... DinTelefon refererer ikke til nett-pris i sine tester. Dette er en antatt fullpris i butikk. Husker når P800 kom på markedet. Den ble solgt for 9000-12000 alt etter hvor du kjøpte den!! Ikke glem hvor Ericsson kommer fra. Ikke så rart den er litt rimeligere i Sverige og det var også en nettbutikk. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) DinTelefon refererer ikke til nett-pris i sine tester. Dette er en antatt fullpris i butikk. Husker når P800 kom på markedet. Den ble solgt for 9000-12000 alt etter hvor du kjøpte den!! Ikke glem hvor Ericsson kommer fra. Ikke så rart den er litt rimeligere i Sverige og det var også en nettbutikk. Jeg husker også godt hva P800 kostet når den først kom ut på markedet, da jeg kjøpte den her i Norge rundt 20. desember i fjor for under 7000,- (ikke nettbutikk). 9-12000,-... Endret 7. desember 2003 av sinnabrus Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Da har du gjort et meget godt kjøp! Men jeg er forhandler og vet hva den kostet når de første telefonene kom til butikken. Den var billigere på vestlandet og dyrere på østlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå