gorsol Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det klassiske strategispillet for også en rekke forbedringer.Det første Age of Empires-spillet pusses opp fra grunnen av Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Lol var det ikke en på reddit som fikk Bill Gates til å ta en titt på en hd remake av Age of empires? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Var riktig nok et nytt Age of empires det var snakk om, men bedre enn ingen ting! http://kotaku.com/bill-gates-i-will-look-into-a-new-age-of-empires-1763915838 Endret 12. juni 2017 av MrDarkey Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Yes! Håper de beholder den originale musikken men med bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 så mye som jeg liker aoe, så må jeg si at jeg er litt lei av alle remakes, oppussinger and what not. hva med noe nytt? hva med aoe 4?? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 så mye som jeg liker aoe, så må jeg si at jeg er litt lei av alle remakes, oppussinger and what not. hva med noe nytt? hva med aoe 4?? Virker litt smågrisk ja. De skal pusse det opp fra bunnen av, så hvorfor ikke bare lage ett nytt spill i serien? Selger nok mye på nostalgi og folk som vil prøve eldre klassikere, men fremdeles... Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Smågriske jeg vet ikke helt. Det er jo så populært å enten ta en reboot eller gjør HD remake av alt mellom himmel og gjord av mer eller mindre gode gamle spill så det at Microsoft gjør det på AoE burde egentlig ikke komme som en bombe etter at AoEII fikk en HD remake. Lenke til kommentar
cocay Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Selvfølgelig gøy med en oppusset versjon, men hadde håpet på en versjon 4 istedet.. Lenke til kommentar
WourN Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 så mye som jeg liker aoe, så må jeg si at jeg er litt lei av alle remakes, oppussinger and what not. hva med noe nytt? hva med aoe 4?? Your wish has been granted I guess Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) så mye som jeg liker aoe, så må jeg si at jeg er litt lei av alle remakes, oppussinger and what not. hva med noe nytt? hva med aoe 4?? Your wish has been granted I guess Endret 23. august 2017 av Gjest Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Forhåndsbestilte dette og fikk e-post i dag om ny utgivelsesdato er satt til 30. desember 2018.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Og der har Microsoft returnert kjøpesummen, uten at jeg har bedt om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå