Gå til innhold

"Billig" landeveissykkel

jahoddo

Anbefalte innlegg

Hellu! Jeg er i ferd med å skaffe meg en landeveissykkel til trening/langturer for første gang. Har syklet en del "landeveisk" før på en gammel hybridsykkel, men jeg ble bl.a. litt sliten av det flate styret. Akkurat nå sitter jeg helt uten sykkel. Jeg gikk akkurat glipp av xxl's tilbud på den derre White RR pro'en deres til 7k, og hadde sikkert gått for den om jeg hadde vært tidligere ute. Nå står det muligens mellom nettopp denne, da til 10k, eller en Gavia Treviso. Noe mer penger enn dette vil jeg ikke bruke, da jeg tross alt er student med tilhørende økonomi.   :p Ønskelig sett bruker jeg ikke mer enn 7-8k. Er Kross Vento 4.0 noe tess?

Jeg er 181 cm og 82 kg, og ser at jeg stort sett ligger midt imellom størrelser. Er også litt redd for å handle på nett, og ikke få prøvd. Har også sett en del på finn, men jeg har ikke erfaring nok til å kjøre et godt sykkelkjøp på bruktmarkedet.

Har dere noen tips? Er det noen vesentlig forskjell mellom Tiagra og 105 i treningssammenheng? Mulig jeg bare trenger et spark bak for få noe trening ut av denne sommeren :)

Endret av jahoddo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...