Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i ei i klassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør her, jeg kan sannsynligvis mindre om kvinner enn noen annen mann på denne kloden. 

 

Men til og jeg skjønner at denne kvinnen ikke er interessert. 

Det som er irriterende da er at hun hele tida "tuller" med meg og ser ut som hun flørter. Spørsmålet mitt er hva jeg kan gjøre for å finne på noe med hun og sånt

Lenke til kommentar

Du må spørre grundig, én gang for alle. Spør seriøst. Og så må du ta svaret du får for god fisk. Hvis du ikke får et klart og tydelig "ja", så er det et "nei". Så må du ha selvtillit nok til å ta avstand. Hun er i så fall ikke verdt din tid, annet som en venn, hvis hun da faktisk -ér- en skikkelig venn, og ikke en som bare bruker deg når hun vil, for humor og psykologisk vampyr.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

 

Jobb med deg selv og øk din egen selvfølelse slik at du etterhvert automatisk tiltrekker deg slike damer.

Men gjør det noe om jeg spør om hun vil finne på noe ganske ofte? Føler at jeg ikke vil mase

 

 

Vær forsiktig med å gi for mye oppmerksomhet. Det er nesten så det motsatte vil ha bedre effekt, nemlig å øke egenverdien gjennom å fremstå som mer attraktiv og å ikke vise for mye oppmerksomhet.

 

Når det er sagt, så pleier det å være ukomplisert hvis man møter på de som "det er meningen man skal være med", hvis du er med på tankegangen. Er det for vanskelig, dropp det. Det er en motstand der av en grunn. Det er mange fisk i havet.

Lenke til kommentar

 

 

Jobb med deg selv og øk din egen selvfølelse slik at du etterhvert automatisk tiltrekker deg slike damer.

Men gjør det noe om jeg spør om hun vil finne på noe ganske ofte? Føler at jeg ikke vil mase

 

 

Vær forsiktig med å gi for mye oppmerksomhet. Det er nesten så det motsatte vil ha bedre effekt, nemlig å øke egenverdien gjennom å fremstå som mer attraktiv og å ikke vise for mye oppmerksomhet.

 

Når det er sagt, så pleier det å være ukomplisert hvis man møter på de som "det er meningen man skal være med", hvis du er med på tankegangen. Er det for vanskelig, dropp det. Det er en motstand der av en grunn. Det er mange fisk i havet.

 

Fordi jeg føler hu liker meg, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå for å bedre forholdet

Lenke til kommentar

Skjønner. Vanskelig problemstilling det der, du får føle deg litt frem og vær tålmodig. Finnes det fellesinteresser kanskje, da kan dette være en grei innfallsvinkel hvis dere kommer i prat.

Ja vi har det! Men hvis jeg spør om hu vil finne på noe en dag, føler jeg det blir masete hvis jeg spør neste dag igjen! Burde jeg spørre ansikt til ansikt, på nettet? 

Lenke til kommentar

Okei. Har selv en i klassen som jeg tror har prøvd å legge ann på meg. Han er ganske morsom, og vi har det morsom sammen i gjengen. Har blitt spurt med ut alene av han, og jeg er den som reagerer ved å bli litt bakpå. Tar kanskje litt avstand, fordi jeg blir usikker, og usikker på hva denne personen tenker. Tror det er lettere for begge parter om ting blir spurt litt mer rett fram, så man faktisk vet hvor man står.

Lenke til kommentar

Okei. Har selv en i klassen som jeg tror har prøvd å legge ann på meg. Han er ganske morsom, og vi har det morsom sammen i gjengen. Har blitt spurt med ut alene av han, og jeg er den som reagerer ved å bli litt bakpå. Tar kanskje litt avstand, fordi jeg blir usikker, og usikker på hva denne personen tenker. Tror det er lettere for begge parter om ting blir spurt litt mer rett fram, så man faktisk vet hvor man står.

Vi skal gå et år til sammen i klasse etter sommerferien, så jeg føler jeg må gjøre noe snart

Lenke til kommentar

Okei. Har selv en i klassen som jeg tror har prøvd å legge ann på meg. Han er ganske morsom, og vi har det morsom sammen i gjengen. Har blitt spurt med ut alene av han, og jeg er den som reagerer ved å bli litt bakpå. Tar kanskje litt avstand, fordi jeg blir usikker, og usikker på hva denne personen tenker. Tror det er lettere for begge parter om ting blir spurt litt mer rett fram, så man faktisk vet hvor man står.

Men burde jeg bare holde avstand og ikke spørre hun så ofte? 

Lenke til kommentar

Bare kjør på, om hun blir med ut, topp! Om hun ikke vil, så kommer det til å bli godt og vite det og. Du finner uansett et menneske som liker deg :wee:

 

(bedre å spørre en ordentlig gang, enn mange ganger, hvor det er usikkert akkurat hva du vil)

Men hva burde jeg spørre om? Vil egentlig ikke at det skal høres ut som en date

Lenke til kommentar

Om dere er venner, så vet nok begge hva dere synes om hverandre, så tror ikke du "vinner" noe på og ikke kalle det en date. Og det er jo egentlig en date du vil ha?

 

Det er mye lettere å vite om du vil spise brødskiva om du vet hva slags pålegg det er på den, isteden for at noen bare sier det er pålegg på den. (dårlig eksempel....)

Endret av passionforrelaxing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...