Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei! På en Ford Focus stasjonsvogn 2007 modell så er det ikke mulig å koble mobilen til høytallerne ettersom det kun er vanlig 12 volts sigarettenner og ikke noe bluetooth, AUX-inngang eller USB-port osv. Jeg ønsker å kunne spille musikk/lyd fra mobilen min gjennom bilens høytallere, så spørsmålet er da om noen av dere vet om en løsning for hvordan jeg kan koble mobilen til bilens høytallere? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurdert en ny multimedia enhet?

f.eks.

http://www.dynavin.com/products/n6_fd.php

(DAB+ kjøpes som ekstramodul til enheten)

Da får du også mange flere kjekke funksjoner, og en Bluetooth løsning som er helt integrert så du ikke trenger å ta telefonen ut av lommen.

Nå kjenner jeg ikke til Forden men på min tidligere e46 var installasjonen også så enkel at man lett kunne gjøre det selv, man får også langt bedre lyd enn med noen kvasi løsning som sender over FM.

Løsningen ser også helt "orginal" ut.

Enheten koster noen tusenlapper men du sparer mye på at du kan installere det selv.

Lenke til kommentar

Vurdert en ny multimedia enhet?

f.eks.

http://www.dynavin.com/products/n6_fd.php

(DAB+ kjøpes som ekstramodul til enheten)

Da får du også mange flere kjekke funksjoner, og en Bluetooth løsning som er helt integrert så du ikke trenger å ta telefonen ut av lommen.

Nå kjenner jeg ikke til Forden men på min tidligere e46 var installasjonen også så enkel at man lett kunne gjøre det selv, man får også langt bedre lyd enn med noen kvasi løsning som sender over FM.

Løsningen ser også helt "orginal" ut.

Enheten koster noen tusenlapper men du sparer mye på at du kan installere det selv.

Ja, det så ut som en flott løsning:) Er dessverre ikke sikker på om jeg har økonomien til det akkurat nå, så FM-sender er nok mer realistisk. Takk for info!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...