wailer Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Har nettopp fått beskjed fra kontakt i China, at fra I dag kan Nordmenn få permit til og besøke Tibet igjen (må ha guide, som alle andre land)Nordmenn har hvert utesengt fra Tibet som eneste land i verden siden nobels fredspris i 2010 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det er i så fall fantastiske nyheter. Jeg har ingen umiddelbare planer om å dra til Kina, men når jeg først drar skulle jeg gjerne sett Potala og landskapet i Tibet. Lenke til kommentar
Tipptoppknallbra Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Har nettopp fått beskjed fra kontakt i China, at fra I dag kan Nordmenn få permit til og besøke Tibet igjen (må ha guide, som alle andre land) Nordmenn har hvert utesengt fra Tibet som eneste land i verden siden nobels fredspris i 2010 Hvilken kontakt benytter du i Kina? Har vært i kontakt med flere reisebyråer i Tibet, senest i går, som alle sier at nordmenn ikke får innreisetillatelse. Vet du om et reisebyrå som kan skaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå