Fotoskrulla Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Være med.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Godt utsnitt og dokumentasjon av minnesmerke/statue med "måsen" som vi sier som fokuspunkt. Jeg ville vurdert å klone bort det i nedre venstre hjørne. Ellers ser jeg Fjellstua i bakgrunn. Statuen som symboliserer illegal motstandsaktivitet i Ålesund under andre verdenskrig der mange klarte å rømme over til England, har jeg såvidt fått med meg da den er av nyere dato. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Fint dokufoto, der jeg kikker på fullstørrelsen og zoomer inn. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Statuen fint plassert i flata med måke som nok ikke trenger båt for å komma seg til England. Jeg ville tatt en beskjæring ned slik at nedre ramme skjærer i den runde plattforma og de to hjørne fragmentene nede forsvinner. Take it or leave it. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg